Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb
Store Manager (Supermarket)
Mức lương :
30 - 35 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
30/05/2023
Cấp bậc
Quản lý cấp trung
Số lượng tuyển
5
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Đại học
Yêu cầu kinh nghiệm
5 năm
Mô tả công việc
Store Manager is in charge of store operation, including management of assets , human resource, commerce & finance to achieve the target for customer satisfaction
Function : Customer relationship management
- Manage factors influencing the impressions of customer: sound, light, temperature, hygiene, label…
- Resolve the customer complains
- Monitor the behavior of the employee of the company and the partners who working at store.
- Survey the local consumer’s habit and specification.
- Improve the customer service quality, enhance the entertainment activities at the store.
Function : Assets
- Establish, manage the plans and internal regulation on equipment maintenance
- Maintain and promote the image of the brand
- Respect and efficiently develop the selling method
Function : Human resource management
- Recruit the employee of store
- Organize and control the employee’s task
- Share information and encourage the employee suggest new ideas
- Coach & develop the employee of store
- Evaluate, reward and discipline
- Ensure the safety of the employee at store
Function : Commerce management
- Identify the prominent goods of the store
- Check the goods order
- Check the quality of goods
- Check the implementation & abidance of the display principles
- Control the promotion: preparation, implementation, monitor
- Carry out to survey the information of the competition
- Control the goods transfer in the store, between stores
- Control the arrangement of storage.
- Control the cleaning of show-cases and goods
Function : Finance management
- Manage the business results: Maximize revenue, margin, inventory, productivity, personnel costs & other expenses
- Monitor the periodical & cyclic inventory
Function : Communication Management
- Manage relationships with local authorities
- Manage relationships with business partners
- Participate in local events
Other function:
Other activities according to job requirements and assigned by superiors
Yêu cầu công việc
Knowledge
- Knowledge of retails market
- Knowledge of the families of goods, prices, display layout, customer area, procedures of work, internal regulation and commercial strategy.
Technique skill
- Exploit database
- Make the business calculation
Soft skill
- Time Management
- Team-work
- Leadership
- Communication
- Presentation
- Analysis
- Delegation
Education: Economics or Commercial Bachelor degree (local person is preferable)
Experiences: 5 years of experience in similar postion is preferable or internal experience
Attitudes: Careful, Creative, understanding, business agility, logical mind, multiplex
Languages: Good communication in English
Computer skills: Word, Excel, PowerPoint
Quyền lợi
Competitive salary
Performance Bonus
Bao Viet Healthcare
Occupational Accident Insurance
Annual leave: 15 days per year
Địa điểm làm việc
Tây Ninh, Hòa Thành
Đồng Tháp, Thanh Bình
Đồng Tháp, Hồng Ngự
Kiên Giang, Rạch Giá
Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb
Địa chỉ:163 Phan Đăng Lưu, P1, Q.Phú Nhuận, TP.HCM
Quy mô:Trên 300 người
Central Retail Việt Nam (CRV) là thành viên của Central Retail – Tập đoàn bán lẻ và bất động sản hàng đầu Thái Lan. Được thành lập vào tháng 7 năm 2011, Central Group Việt Nam là một trong những nhà bán lẻ hàng đầu trong khu vực. Với tầm nhìn phát triển bền vững,cam kết của chúng tôi nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam và đóng góp vào sự thịnh vượng của đất nước. Các hoạt động đa dạng của Tập đoàn tại Việt Nam bao gồm nhiều lĩnh vực khác nhau, từ điện máy, đồ thể thao, thời trang, cửa hàng bách hóa, bất động sản, thương mại điện tử đến siêu thị với quy mô hơn 15.000 nhân viên trên khắp cả nước.
Central Retail Việt Nam hiện sở hữu những thương hiệu như Big C, GO! Nguyễn Kim cùng với 268 cửa hàng và hơn 37 siêu thị trên cả nước.