Công Ty TNHH Nước Giải Khát Suntory Pepsico Việt Nam
Giám Sát Bán Hàng Kênh Siêu Thị- Đồng Bằng Sông Cửu Long
Mức lương :
20 - 30 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
05/12/2020
Cấp bậc
Quản lý nhóm- giám sát
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Trung cấp
Yêu cầu kinh nghiệm
3 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
Role:
Build volume and revenue in Modern Trade by selling in Sales Development objectives and Initiatives establish during the AOP. Develop and execute business programs, leverage efficient call coverage and ensure all assigned accounts comply with SPVB performance standards and commitments
Accountabilities
1. Grow volume, revenue and share in assigned accounts
Develop and keep updated an account plan to the SPVB standard (ASAP)
Ensure all key decision makers within the account are wired
Call on all wiring assignments as planned
Develop account specific standards for merchandising range, promotions, pricing and equipment
Develop, sell, and execute CDAs with identified customers.
Monitor MT Budget.
2. Execute plans with assigned customers
Call on each customer per customer wiring plan
Communicate standards and customer commitment to the field
Issue a promotion calendar on a timely basis
Maintain a physical presence in the field to reinforce the account strategy with field locations
Monitor performance and compliance, taking corrective action where necessary
Get customer feedback-direct phone-MT.
3. Identify & Win New Business
Identify and evaluate new business opportunities (new distribution / new customers) & develop targets
Work with field locations to exploit new business opportunities
Co-ordinate and acquire new business
Align the system to call on new accounts & outlets
Build volume and revenue in Modern Trade by selling in Sales Development objectives and Initiatives establish during the AOP. Develop and execute business programs, leverage efficient call coverage and ensure all assigned accounts comply with SPVB performance standards and commitments
Accountabilities
1. Grow volume, revenue and share in assigned accounts
Develop and keep updated an account plan to the SPVB standard (ASAP)
Ensure all key decision makers within the account are wired
Call on all wiring assignments as planned
Develop account specific standards for merchandising range, promotions, pricing and equipment
Develop, sell, and execute CDAs with identified customers.
Monitor MT Budget.
2. Execute plans with assigned customers
Call on each customer per customer wiring plan
Communicate standards and customer commitment to the field
Issue a promotion calendar on a timely basis
Maintain a physical presence in the field to reinforce the account strategy with field locations
Monitor performance and compliance, taking corrective action where necessary
Get customer feedback-direct phone-MT.
3. Identify & Win New Business
Identify and evaluate new business opportunities (new distribution / new customers) & develop targets
Work with field locations to exploit new business opportunities
Co-ordinate and acquire new business
Align the system to call on new accounts & outlets
Quyền lợi
- Lương và phúc lợi cạnh tranh
- Thưởng doanh số và thành tích hấp dẫn
- Chế độ bảo hiểm cho người thân
- Thưởng doanh số và thành tích hấp dẫn
- Chế độ bảo hiểm cho người thân
Chia sẻ
Công Ty TNHH Nước Giải Khát Suntory Pepsico Việt Nam
Địa chỉ:Airport Plaza, 1 Bạch Đằng, phường 2, quận Tân Bình, Tp.HCM
Quy mô:150 - 300 người
Công ty Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB), 100% vốn nước ngoài, là một liên minh giữa PepsiCo Inc và Suntory Holdings Limited, được chính thức thành lập vào tháng Tư năm 2013. Trụ sở chính nằm trên Tầng 5, Khách sạn Sheraton, 88 Đồng Khởi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh. Nhiệm vụ và tầm nhìn của công ty là tiếp tục củng cố và duy trì vị trí hàng đầu trong ngành công nghiệp nước giải khát trong khi vẫn sống với các giá trị của công ty. Trong tương lai, chúng tôi sẽ tiếp tục theo đuổi mục tiêu phát triển bền vững, mang lại lợi ích cho nhân viên công ty và các đối tác kinh doanh, cũng như đóng góp cho cộng đồng nơi công ty hoạt động kinh doanh.