insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
logo

Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam

Tư Vấn Bán Hàng Qua Điện Thoại - Lương Cơ Bản 10-15Tr+Bonus

Mức lương :

10 - 20 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

Đã hết hạn

Khu vực tuyển :

TP.HCM,Hà Nội

Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

30/09/2022

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

10

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

- Bán hàng và chăm sóc khách hàng qua điện thoại.

- Chăm sóc khách hàng cũ, khách hàng tiềm năng.

- Sẽ trao đổi thêm khi phỏng vấn.

Yêu cầu công việc

- Độ tuổi từ 20-35 tuổi

- Giọng nói rõ, to, lưu loát.

- Có kỹ năng giao tiếp tốt.

- Ham học hỏi, muốn phát triển bản thân.

- Tích cực, năng lượng


Quyền lợi

- Lương cơ bản + thưởng nóng cạnh tranh nhất trong ngành >15tr

- Làm việc tại văn phòng, không đi thị trường.

- Môi trường làm việc tiện nghi - mát mẻ - thoải mái.

- Đồng nghiệp thân thiện và luôn luôn nhiệt tình hỗ trợ.

- Cơ hội được đào tạo chuyên nghiệp và phát triển bản thân.

- Thực hiện đầy đủ các chế độ dành cho người lao động theo như quy định của pháp luật (BHXH, BHYT, BHTN…).

- Được hưởng các chế độ theo quy định của công ty .

- Lương tháng 13.

- Làm giờ hành chính 8:30 -5:30. Có nghỉ trưa. (Thứ 7 làm nửa ngày - chủ nhật nghỉ)

Văn phòng HCM: Lầu 7, tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân, Quận 1, thành phố HCM. Liên hệ: Ms Anh - 0937644057

Văn phòng Hà Nội: Tòa nhà DMC - tòa nhà 535 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội - Liên hệ: Mr Việt: 0337968059

Chia sẻ

Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam

Địa chỉ:
Lầu 7 Tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân Quận 1 TP HCM

Quy mô:
Trên 300 người

https://www.hmcloyalty.com/

Hospitality Marketing Concepts ( HMC ) - Headquartered in Newport Beach, Southern California, HMC is the world’s leading full service loyalty solution provider for more than 1,250 four- and five-star hotels and luxury brands. The company’s offerings include paid membership loyalty programs, white-labeled points-based loyalty programs, booker’s programs, meetings platforms and corporate incentive programs. HMC leads the industry in new proprietary operational technologies, state-of-the-art Customer Relationship Management (CRM) systems, and highly detail-oriented personalized service.

The Company’s hotel membership programs are sold for an annual fee and provide customers with an array of complementary and discounted hotel services. In return for offering these benefits to program members, participating hotels receive incremental business from members in addition to a share of the membership fees generated by the program.

HMC provides a turnkey solution to hotel clients, from the initial concept and design, to IT and mobile app deployment, management and ongoing marketing and customer service. HMC also operates two proprietary global hotel loyalty networks: CLUBHOTEL and VOILÀ Hotel Rewards, further improving our client’s business opportunities through the world.

CLUBHOTEL boasts the largest variety of brands and independent properties around the world. The program is currently offered at over 720 luxury hotels in 52 countries and in more than 447 cities.

VOILÀ Hotel Rewards is the world’s number one loyalty program that unites a network of more than 25 select global hotel brands. VOILÀ’s points-based frequency guest program provides recognition benefits and Award Night room redemption opportunities at participating network hotels. VOILÀ provides hotel- or group-branded loyalty solutions for our partner hotels, with VOILÀ acting as the supporting brand. VOILÀ’s global presence also allows members to earn and redeem points across a wide variety of redemption partners – including airlines, retail merchants and charities.

Since its founding in 1988, HMC has consistently demonstrated its ability to both add hotel clients and sell memberships. This growth has primarily been accomplished through targeted geographic growth initiatives and the establishment of the industry’s largest and most expansive infrastructure of approximately 150 call centers. Headquartered in Newport Beach, California, HMC employs worldwide approximately 2,000 full- and part-time employees.

HMC at a Glance:

Founded in 1988 – Headquarters in Newport Beach, California

  • Nearly 30 years of experience and expertise
  • 500 HMC corporate staff worldwide
  • 1,500 HMC total sales staff worldwide
  • HMC programs are found in 50 Countries, 450 cities
  • 65 HMC owned Sales & Support Offices
  • Approximately 1,000 hotel partners
  • Advanced usage tracking and Customer Relationship Management (CRM) applications
  • Custom e-commerce solutions
  • Industry leading loyalty program Mobile Apps

Regional Corporate offices in:

  • Dubai
  • London
  • Kuala Lumpur
  • Newport Beach
Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img