JLK Technology
Service Engineer (Cung Ứng)
Mức lương :
10 - 15 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
26/12/2023
Thời gian thử việc
3 tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Yêu cầu giới tính
Nam
Số lượng tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Độ tuổi
25 - 29 tuổi
Yêu cầu bằng cấp
Đại học
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Lắp ráp và xử lý lỗi cho máy test linh kiện điện tử (có thể vô http://jlk-tech.com/ để xem thông tin về công ty)
- Sửa chữa, khắc phục sự cố
Công việc để được trao đổi chi tiết khi đi phỏng vấn
- Sửa chữa, khắc phục sự cố
Công việc để được trao đổi chi tiết khi đi phỏng vấn
Yêu cầu công việc
- Tốt nghiệp cao đẳng, đại học chuyên ngành cơ khí, chể tạo máy, cơ điệm tử.
- Có từ 01 năm kinh nghiệm về kỹ thuật máy móc, điện tử (có thể chấp nhận sinh viện mới ra trường)
- Có khả năng làm theo ca,( ca ngày và ca đêm)
- Biết Tiếng Trung hoặc Tiếng Anh.
- Nhiệt tình, năng nổ trong công việc.
Quyền lợi
- Mức lương: 13- 16 triệu, tương ứng với khả năng
- Địa điểm làm việc: Bắc Ninh và Băc Giang
- Có cơ hội làm việc với chuyên gia nước ngoài
- Thời gian làm việc: Từ Thứ 2 - Thứ 7, nghỉ Chủ nhật
- Địa điểm làm việc: Bắc Ninh và Băc Giang
- Có cơ hội làm việc với chuyên gia nước ngoài
- Thời gian làm việc: Từ Thứ 2 - Thứ 7, nghỉ Chủ nhật
Chia sẻ
JLK Technology
Địa chỉ:Ly Thai To, TP Bac Ninh, Bac Ninh
Quy mô:Trên 300 người
Participate, engage in and coordinate all service activities at customers sites including
installing, maintaining, repairing, programming, calibrating and verification of the
equipment.
• Trouble-shoot and repair equipment and liaise with the other Engineering teams to address
and resolve machine related issues.
• Implement and schedule preventive maintenance activities and programs.
• Maintain service records and document trends in warranty issues.
• Handle customers' complaints and service inquiries relating to the equipment.
• Prepare recommended spare parts lists for equipment
• Track and assemble spare part orders for shipping.
• Coordinate with Operations to obtain resources for performing service support.
• Coordinate availability of internal and customer's resources for service, installation and
maintenance to achieve minimum disruption to downtime.
• Adhere to all company policies and procedures and be compliant with ISO quality
standards.
• Adhere to all health and safety rules and procedures.
installing, maintaining, repairing, programming, calibrating and verification of the
equipment.
• Trouble-shoot and repair equipment and liaise with the other Engineering teams to address
and resolve machine related issues.
• Implement and schedule preventive maintenance activities and programs.
• Maintain service records and document trends in warranty issues.
• Handle customers' complaints and service inquiries relating to the equipment.
• Prepare recommended spare parts lists for equipment
• Track and assemble spare part orders for shipping.
• Coordinate with Operations to obtain resources for performing service support.
• Coordinate availability of internal and customer's resources for service, installation and
maintenance to achieve minimum disruption to downtime.
• Adhere to all company policies and procedures and be compliant with ISO quality
standards.
• Adhere to all health and safety rules and procedures.