Công Ty TNHH LTP Việt Nam
Tổ Trưởng QC (Chuyên Ngành May)
Mức lương :
10 - 15 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
01/06/2019
Cấp bậc
Quản lý cấp trung
Yêu cầu giới tính
Nam
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
2 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Sắp xếp bố trí QC làm việc theo từng chuyền, từng khu vực.
-Hỗ trợ QC giải quyết các vấn đề phát sinh
- Phối hợp chặt chẽ với QA, giám sát trong công tác quản lý chất lượng tại nhà máy.
- Giải quyết công việc phát sinh.
- Báo cáo tình hình chất lượng nhà máy cho cấp trên.
Yêu cầu công việc
- Có thế mạnh về các mặt hàng: thể thao , jacket, t- shirt...
- Chịu sự quản lý và điều phối công việc của cấp trên.
Quyền lợi
- Phép năm 14 ngày / năm, lương thưởng tháng 13,du lịch định kỳ hàng năm, khám sức khỏe định kỳ...
- Các chế độ khác đang áp dụng hiện hành theo quy chế của công ty.
Công Ty TNHH LTP Việt Nam
About LTP
LTP is a global production partner for demanding clothing and furniture brands.
With 1,000 employees and factories in Lithuania, Belarus / White Russia and Vietnam we offer competitive prices, fast delivery, high flexibility and easy access to sourcing of materials.
For more details please visit our business units for:
Contract furniture
Home furniture
Functional garment – sports and work wear
Fashion / organic garment
Vision & Values
From all our business units we are serving some of the most demanding brand owners within the garment and furniture industry.
Actually we seek the complex tasks and costumers – challenge us!
Our vision is to be an efficient, flexible and reliable production partner for the brands so they – through stabile high quality and a dynamic product development – will grow stronger in their markets.
We have our focus on building a global and high efficient organization based on strong our 5 LTP values:
Be keen – proactive, positive and open-minded
Show responsibility – dare to take responsibility and keeping our word
Act dynamic – react fast and take the challenges
Show competence – be attentive, correct and proactive
Do communicate – giving a full, honest and respectful communication
We believe our success is – and will be – the reward for adding our costumer’s great value.