
TTTM Takashimaya (Công Ty TNHH Takashimaya Việt Nam)
Nhân Viên Thu Ngân (Cashier) - Làm Tại Quận 1
Mức lương
5.8 - 7 triệu
Hạn nộp hồ sơ
16/07/2025
Khu vực tuyển
Thông tin chung
Ngày đăng
12/06/2025
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Nhân viên
Số lượng tuyển
10
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Độ tuổi
18 - 30 tuổi
Yêu cầu bằng cấp
Trung học
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Mô tả công việc
- Thực hiện các giao dịch trên hệ thống máy POS
- Thu tiền mặt
- Thực hiện thanh toán trên hệ thống EDC (Máy quẹt thẻ)
- Quản lý tiền mặt
- Báo cáo công việc trực tiếp cho Trưởng Thu ngân
- Một số công việc khác được phân công bởi Trưởng Thu Ngân
- Làm việc tại: Saigon Centre 65 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP.HCM
Yêu cầu công việc
- Nam/Nữ từ 18 - 30 tuổi
- Tối thiểu Tốt nghiệp PTTH trở lên
- Ưu tiên có kinh nghiệm làm việc trong ngành bán lẻ (Ứng viên chưa có kinh nghiệm sẽ được hướng dẫn, đào tạo)
- Có kỹ năng tính toán, Dịch vụ khách hàng, Anh ngữ giao tiếp cơ bản
- Biết sử dụng các phần mềm vi tính văn phòng (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook)
Quyền lợi
- Thu nhập cố định: 5.800.000 - 7.000.000 đồng (cạnh tranh với thị trường bán lẻ)
- Được cấp đồng phục và có thêm các phụ cấp xăng xe
- Công ty tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN theo mức lương cho Nhân viên
- Có chế độ Bảo hiểm sức khỏe, khám sức khỏe định kỳ
- Lương tháng 13, tăng lương 1 năm 1 lần, thưởng năm
- Công ty có nhà ăn và tài trợ suất ăn cho nhân viên.
- Được hưởng 12 ngày phép/năm và 3 ngày nghỉ bệnh do công ty chi trả.
- Được tham gia các chương trình đào tạo gia tăng năng lực của Công ty để cùng thăng tiến trong sự nghiệp lâu dài
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Takashimaya, Saigon Centre, 65 Lê Lợi, Quận 1
TTTM Takashimaya (Công Ty TNHH Takashimaya Việt Nam)
Địa chỉ:Saigon Centre, số 65, đường Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô:150 - 300 nhân viên
65 Le Loi Str., Dist 1, HCMC
Since its founding as a used clothing store in Kyoto in 1831, Takashimaya has continued to tackle innovative approaches both within Japan and overseas, providing new values for each era's customers and society. Our history of constant innovation over 180 years remains our company's tradition, and forms our DNA.
At present, Takashimaya has 20 department stores in Japan, with three more in Singapore, Shanghai, and Taipei. With these as our core, our Group carries out a range of businesses that include development and contract & design. Our developer business in particular is positioned as our second core business, after department stores, with active promotion of shopping centers (SC) both in Japan and overseas, with a focus on Toshin Development, one of our Group companies. We are promoting overseas strategies along the two axes of China and ASEAN as venues for further growth, and we are moving ahead with our plan to open a store in Vietnam in 2016.
Our company has categorized and organized art and historical materials dating back to its foundation, which are held in the Takashimaya Historical Museum in Osaka. We call these materials the Takashimaya Archives, and view them as a management resource, and in this rapidly-changing age, in accordance with the phrase "onko-chishin," or "learning from the past," we share our basic values such as the Spirit of Challenge and Customers First, promoting the use of the Takashimaya Archives in future management and business activities.
The Takashimaya Group desires to provide new value based on the spirit of tradition and innovation to all.
Management Philosophy of Takashimaya Group
"Putting People First"
The Takashimaya Group contributes to society by valuing the spirit of believing in people, loving people, and serving people.
Policies
Service that remains in within the heart
Creation of new lifestyles and cultures that open up the future
Contributing to creating vibrant local communities
Unceasing efforts to protect the global environment
Activities trusted by the community.
Corporate Message
"New Yet Unchanging"
We can renew ourselves because of our tradition. We shall maintain our soothing values rooted in the era.
To retain unchanged that which we wish to keep, but be flexible enough to change with the times.
Our heartfelt services remains unchangeable as we discover what we must change in order to please our customers, with all our staff as one mind. This is how Takashimaya evolves.