insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam

Sales Admin- Vũng Tàu Office- Temp 6 Months

Mức lương :

9 - 10 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

08/03/2024

Khu vực tuyển :

Bà Rịa - Vũng Tàu

Ngày cập nhật:27/02/2024 08:02
Lượt xem:1129
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

31/01/2024

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Cao đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

2 năm

Mô tả công việc

* PURPOSE OF THE POSITION

- Execute the sale administration jobs for daily sale team’s operation at sales area.

- To report and assist to Area Sales Manager on daily operation of Sales Area in term of administration jobs and make sure operation runs smoothly properly as Company’s policy

* JOB DESCRIPTION

1. Administrative tasks

- To assist ASM in the administration of carrying out all promotions campaign and summarising of results when the promotion ends including accruals.

- To administer all correspondence relevant with HVN's partner

- To handle administrative work in relation to sale dept.,. staff working at sales area and to coordinate with HR department to ensure employees related matters are systematically recorded, tracked and reported properly.

- To assist RCM in daily sale administrative management.

- To handle all administration matters.

- SIS daily update

2. Tracking and following up promotion

- Promotion proposal, letter announcement & create promotion program in SIS system basing on program approved.

- Tracking promotion progress frequently

- Payment summary as policy

3. Sales Contract Management (OSR)

- To raise OSR (Outlet Sponsorship Requisition) in the system then conduct contract after getting approval from sales managers

- To maintain and update outlet sponsorship contract data base and prepare monthly report

- To maintain properly the filling system of tie up contract as company regulation

4. Managing payments

- To monitor and payment all matters relation to signage, tie-up, promotion… as company procedure and provide a monthly report.

- To check, process the payment for expense claims of sales representative

- To assist ASM control LME budget

* Weekly/ Monthly Report

- To do weekly/monthly Inventory,

- To do monthly signage, tie-up, promotion, report, and accrual

Yêu cầu công việc

- University/ College graduate in Business Administration/ Accounting…

- At least 2 years experience in a Sales Admin role.

- Good communication, planning and organizing, interpersonal skills

- Reliable, accurate, impartiality

- Conversant with spoken and written English

- Good office skills (MS office, filing…).

Quyền lợi

- Off Saturday, Sunday

- Working at Vung Tau Sales Office

- Laptop provided

- Periodic health examination.

Kỹ năng cần thiết

computer office

Địa điểm làm việc

  • Bà Rịa - Vũng Tàu, Tâng 15, tòa nhà Peak View, 36 Hoàng Cầu, Vũng Tàu
Chia sẻ

Công Ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam

Địa chỉ:
502 Tran Cao Van, Hai Chau, Da Nang
Quy mô:
Trên 300 người

Tổng Công ty TNHH Nhà Máy Bia Heineken Việt Nam (Heineken Vietnam), đơn vị sản xuất và phân phối các nhãn hiệu Heineken®, Tiger, Larue, BIVINA, Bia Việt, Strongbow và Edelweiss; trong đó có những sản phẩm được sáng tạo bởi chính các chuyên gia nấu bia Việt Nam, dành riêng cho người Việt.

 

Hiện Heineken Vietnam Vietnam có 6 nhà máy lớn đặt tại Quận 12 (Tp.HCM), KCN Mỹ Tho (Tiền Giang), KCN Hòa Khánh (Đà Nẵng), KCN Điện Nam - Điện Ngọc (Quảng Nam), KCN Mỹ Xuân (Vũng Tàu) và Thường Tín (Hà Nội) và các văn phòng, chi nhánh & kho hàng trên toàn quốc.

 

Đến với Heineken Vietnam, điều Bạn có được không chỉ là công việc, mà còn là cơ hội phát triển nghề nghiệp trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động, sáng tạo và thân thiện, cùng với các chế độ phúc lợi cạnh tranh.

Việc làm tương tự cho bạn