GLOBAL SAFE CORPORATION
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Mức lương :
5 - 7 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
12/03/2021
Thời gian thử việc
2 Tháng tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Chứng chỉ
Yêu cầu kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Tiếp nhận thông tin yêu cầu của khách hàng, thực hiện cập nhật thông tin khách hàng lên hệ thống quản lý của công ty.
- Theo dõi yêu cầu của khách hàng bảo đảm được các phòng ban khác xử lý.
- Trả lời các thắc mắc của khách hàng về sản phẩm của công ty.
- Nhận hồ sơ chứng từ khách hàng gửi và xử lý xác nhận.
- Các hoạt động liên quan đến hành chính.
- Báo cáo kết quả làm việc hàng tuần.
- Thời gian làm việc 8h-17h từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần. T7, CN, lễ tết nghỉ
- Theo dõi yêu cầu của khách hàng bảo đảm được các phòng ban khác xử lý.
- Trả lời các thắc mắc của khách hàng về sản phẩm của công ty.
- Nhận hồ sơ chứng từ khách hàng gửi và xử lý xác nhận.
- Các hoạt động liên quan đến hành chính.
- Báo cáo kết quả làm việc hàng tuần.
- Thời gian làm việc 8h-17h từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần. T7, CN, lễ tết nghỉ
Yêu cầu công việc
- Giọng nói chuẩn.
- Sử dụng thành thạo ứng dụng văn phòng.
- Nhanh nhẹn, năng động, cầu tiến.
- Có ngoại ngữ là 1 ưu thế.
- Sử dụng thành thạo ứng dụng văn phòng.
- Nhanh nhẹn, năng động, cầu tiến.
- Có ngoại ngữ là 1 ưu thế.
Quyền lợi
- Lương, chế độ bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội.
- Thưởng lễ tết, KPI, lương 13.
- Du lịch trong, ngoài nước 1 lần hàng năm.
- Thưởng lễ tết, KPI, lương 13.
- Du lịch trong, ngoài nước 1 lần hàng năm.
Chia sẻ
GLOBAL SAFE CORPORATION
Địa chỉ:Số 4.09, Tầng 4, Toà nhà Kingston Residence, 146 Nguyễn Văn Trỗi, P8, Q.Phú Nhuận
Quy mô:10 - 150 người
Global Safe Corporation (GSC) was established in 2012 by members of VienthongA (a retail store chain mobile phone ranked second in VN) Chartis Insurance and Pier Insurance.
Main areas of activity are Insurance, finance, and real estate management.
We initially focused on developing and distributing insurance products for electronic devices. Objects are electronic retail chains. Hence, we have great experience in working with retailers.
At the same time, we have provided services of pre-paid claims for small-medium retailers and applied to individual customers’ needs. The electronic appliances were handled such as phones, tablets, laptops, televisions, refrigerators, and air conditioners.
In 2015, we provided claims services for Samsung devices including phones, tablets, and televisions.
In 2017, we formally participate in real estate management in accordance with the development of the roadmap. Understanding the importance of technology in management, we have invested in building management systems that operate on mobile devices.
With the advantage that the unit has a centralized complaint handling center, the system sends automatic notifications via email and messages, tracking application for each resident and board of management. We aim to provide the most financially transparent service.
Main areas of activity are Insurance, finance, and real estate management.
We initially focused on developing and distributing insurance products for electronic devices. Objects are electronic retail chains. Hence, we have great experience in working with retailers.
At the same time, we have provided services of pre-paid claims for small-medium retailers and applied to individual customers’ needs. The electronic appliances were handled such as phones, tablets, laptops, televisions, refrigerators, and air conditioners.
In 2015, we provided claims services for Samsung devices including phones, tablets, and televisions.
In 2017, we formally participate in real estate management in accordance with the development of the roadmap. Understanding the importance of technology in management, we have invested in building management systems that operate on mobile devices.
With the advantage that the unit has a centralized complaint handling center, the system sends automatic notifications via email and messages, tracking application for each resident and board of management. We aim to provide the most financially transparent service.