Công Ty TNHH Cik Telecom Việt Nam
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Biết Tiếng Quảng Đông-Hcm
Mức lương :
10 - 15 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
15/09/2020
Thời gian thử việc
3 tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
5
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Trung cấp
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Nắm bắt vấn đề của khách hàng chính xác và kịp thời, đảm bảo các vấn đề của khách hàng được giải quyết nhanh chóng và tăng sự hài lòng của khách hàng.
- Ghi chú nội dung cuộc gọi đầy đủ và chính xác.
- Hỗ trợ trực tuyến hoặc qua email khi có yêu cầu
- Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của Giám sát bộ phận / Giám đốc
Receive incoming calls from Canadian customers to help customers solve issue or questions via the phone.
Handle customers’ request polite and professional
Capture customer’s problem timely and accurately, to ensure customer’s problems are processing as soon as possible and improving satisfaction of customer
Handle tickets for outgoing calls
Online or email support might be required if assigned.
Other works if required and assigned by customer care manager
Yêu cầu công việc
- Khả năng giao tiếp tốt bằng tiếng Quảng Đông.
- Khả năng đọc và đánh máy tiếng Anh cơ bản.
- Kĩ năng vi tính văn phòng tốt (Word, Excel, Power Point)
- Khả năng làm việc độc lập cũng như làm việc nhóm tốt
- Có thể chịu được áp lực công việc, chấp nhận làm ca đêm
- Excellent communication in both Cantonese.
- Basic English reading and writing skills.
- Good skill for MS Office (Word, Excel and PowerPoint).
- Ability to work independently as well as in team
- Able to work under pressure; Accept nightshift
Quyền lợi
Thời gian làm việc / Working hour :
- 40 tiếng 1 tuần / 40 hours / week
- 4 đêm 1 tuần / 4 nights per week
Cơ hội huấn luyện:
- Cơ hội đào tạo tại nước ngoài / Overseas training opportunities
Phúc lợi:
- Theo luật Lao động Việt Nam: Bảo hiểm xã hội, y tế, thất nghiệp, phép năm / According Vietnam Labor Law: SI, HI, UI, annual leave.
Phụ cấp khác :
- Khen thưởng / Bonus
- Lương tháng 13
- Hỗ trợ phần ăn ca đêm
Công Ty TNHH Cik Telecom Việt Nam
Địa chỉ:42 Đồng Nai, P. 15, Q. 10
Quy mô:10 - 150 người
CIK Telecom INC was founded in 2003 in Toronto of Canada. CIK is one of the largest independent ISP in Canada and owns the largest internet network coverage in Canada. We provide many telecom services including high speed cable and DSL internet, IP Home phone, IP TV, long distance, Virtual fax, mobile call back service etc to all customers across the country.
Our head office is located at Toronto, Ontario and we have over 200 employees located in Vancouver and Montreal in Canada, and also in China Xi'an, India, Vietnam and ranked No.25 among the 500 fast growing companies in Canada in 2014. http:// www.profitguide.com / microsite / profit500 / 2014
Because of business expanding to Cantonese and Vietnamese community in Canada, we are looking for setting up a new branch in Ho Chi Minh City, Vietnam.
Web: www.ciktel.com
Our head office is located at Toronto, Ontario and we have over 200 employees located in Vancouver and Montreal in Canada, and also in China Xi'an, India, Vietnam and ranked No.25 among the 500 fast growing companies in Canada in 2014. http:// www.profitguide.com / microsite / profit500 / 2014
Because of business expanding to Cantonese and Vietnamese community in Canada, we are looking for setting up a new branch in Ho Chi Minh City, Vietnam.
Web: www.ciktel.com