Công ty Thiết kế nội thất Văn phòng - AKINTERIOR
Trưởng Nhóm Kinh Doanh Nội Thất Văn Phòng Biết Tiếng Anh Lương 20 -30Tr (Nữ)
Mức lương :
20 - 30 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
16/10/2019
Cấp bậc
Quản lý nhóm- giám sát
Yêu cầu giới tính
Nữ
Số lượng tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Đại học
Yêu cầu kinh nghiệm
2 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Quản lý và sắp xếp cv thành viên trong nhóm
– Tiếp cận và tạo dựng mối quan hệ với Khách hàng trực tiếp bằng điện thoại và email
– Là cầu nối giữa Team dự án với Khách hàng trong suốt quá trình dự án.
– Nắm bắt và hiểu rõ các yêu cầu của Khách hàng
– Thu thập và cập nhật thông tin để chuẩn bị tài liệu chi tiết cho việc đấu thầu.
– Đàm phán, thỏa thuận về các điều khoản hợp đồng, giá cả, thời gian thi công và các vấn đề liên quan khác.
– Thiết lập và duy trì niềm tin với Khách hàng.
– Tiếp cận và tạo dựng mối quan hệ với Khách hàng trực tiếp bằng điện thoại và email
– Là cầu nối giữa Team dự án với Khách hàng trong suốt quá trình dự án.
– Nắm bắt và hiểu rõ các yêu cầu của Khách hàng
– Thu thập và cập nhật thông tin để chuẩn bị tài liệu chi tiết cho việc đấu thầu.
– Đàm phán, thỏa thuận về các điều khoản hợp đồng, giá cả, thời gian thi công và các vấn đề liên quan khác.
– Thiết lập và duy trì niềm tin với Khách hàng.
Yêu cầu công việc
– Giao tiếp tiếng Anh thành thạo (bắt buộc)
– Kỹ năng giao tiếp.
– Phong cách chuyên nghiệp và tinh thần hợp tác.
– Khả năng giao tiếp hiệu quả ở tất cả các cấp độ.
– Kỹ năng giao tiếp.
– Phong cách chuyên nghiệp và tinh thần hợp tác.
– Khả năng giao tiếp hiệu quả ở tất cả các cấp độ.
Quyền lợi
– Thu nhập : Lương + Thưởng dự án / KPI + Thưởng năm theo hiệu quả công việc.
– Bảo hiểm Xã hội, Bảo hiểm 24 / 24.
– Du lịch 01 năm / lần.
– Teambuilding 01 năm / lần.
– Khám sức khỏe định kỳ hằng năm.
– Bảo hiểm Xã hội, Bảo hiểm 24 / 24.
– Du lịch 01 năm / lần.
– Teambuilding 01 năm / lần.
– Khám sức khỏe định kỳ hằng năm.
Chia sẻ
Công ty Thiết kế nội thất Văn phòng - AKINTERIOR
Địa chỉ:
Tầng 12 Tòa nhà Deaha Business Center, 360 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội
Quy mô:
10 - 150 người
During these 6 years of operation, we have accumulated experience in the areas of workplace design, office design and space planning. We worked to acquire the best expertise possible in many areas to form a team of experts including project managers, surveyors and interior designers among others.
Our objective is to rethink, redesign and restructure your office or workplace environment so that IT works just as hard as you do. We always listen to our clients’ needs and then bring our industry knowledge and expertise to the table. We pride ourselves on getting things right at the first go, within budget and on time.
By discovering high level business expectation, understanding company’s culture and reputation, exploring the work nature, engaging the newest technology, we have been supporting many clients in order to make their employees more motivated, and with higher effectiveness, and we also helped them building a strong brand image for their company so as to support their business objectives and strategies
From the very first time you’ll contact us, regarding a possible office fit-out or a refurbishment or even relocation of your office you will find out that our team of experts is a dynamic-and-pro-active-professional one, provided with a can-do attitude and a clear understanding of the office design industry, of ITs products and aware of the required key contacts to drive your projects forward.
Our objective is to rethink, redesign and restructure your office or workplace environment so that IT works just as hard as you do. We always listen to our clients’ needs and then bring our industry knowledge and expertise to the table. We pride ourselves on getting things right at the first go, within budget and on time.
By discovering high level business expectation, understanding company’s culture and reputation, exploring the work nature, engaging the newest technology, we have been supporting many clients in order to make their employees more motivated, and with higher effectiveness, and we also helped them building a strong brand image for their company so as to support their business objectives and strategies
From the very first time you’ll contact us, regarding a possible office fit-out or a refurbishment or even relocation of your office you will find out that our team of experts is a dynamic-and-pro-active-professional one, provided with a can-do attitude and a clear understanding of the office design industry, of ITs products and aware of the required key contacts to drive your projects forward.