Công Ty TNHH Lotte Việt Nam
Brand Marketing Specialist (Food, Confectionery Products)- Phú Nhuận, HCM
Mức lương :
11 - 13 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
03/01/2023
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
2 năm
Mô tả công việc
1 EC management (60%)
- Coordinate with related departments to implement Marketing activities smoothly (EC)
- Cooperate with EC partner agencies on Marketing activities execution
- Analysis the effective of Marketing activities.
- Report as requested
2 Support execution of Digital MKT activities to build brand equity (40%)
- Plan, execute Digital MKT activities cooperate with agency
- Check, analysis of the effect of Digital MKT activities
- Propose ideas for EC performance improvement
3 Others
- Other Marketing activities as assigned by Marketing MNG
Yêu cầu công việc
--> Available from Feb/Mar 2023
Male/Female: 25-30 yrs
Education: College/University
Major: MKT (or similar major)
Experience: 2 years experiences in MKT
Knowledge: EC enabler, plus Brand marketing, especially in Digital MKT.
- Good analytical skills, Creative
- Hard-working, Passionate, Proactive
- Good at computer (Microsoft software)
- Good verbal & written both Vietnamese and English
- Reputation for sincerity, honesty and reliability.
Quyền lợi
- Gross Salary: Negotiation
- 13th & KPI Salary, Union
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance, 24/24 Health Insurance (BHBV)
- Leaving day, benefits and compensation as Labor Law, …
- Working time: 7:30-17:00 (Break lunch: 12:00-13:00)
- Working day: From Monday to Friday (Sat & Sun are off)
- Working place: 4th Floor, Tuoi Tre Tower, 60A Hoang Van Thu Street, Phu Nhuan District, HCMC
Công Ty TNHH Lotte Việt Nam
Địa chỉ:Cổng 2, Lầu 4, Tòa Báo Tuổi Trẻ, 60A Hoàng Văn Thụ, Phường 9, Quận Phú Nhuận, HCM
Quy mô:Trên 300 người
Tháng 05/2006, tiếp bước sự thành công tại Nhật Bản và các nước khác trong khu vực châu Á, LOTTE Việt Nam chính thức ra mắt sản phẩm kẹo gum không đường LOTTE XYLITOL có công dụng ngăn ngừa sâu răng, đánh dấu một bước ngoặt mới cho việc phát triển thương hiệu LOTTE nói chung và dòng sản phẩm gum không đường nói riêng tại thị trường Việt Nam.
Tháng 10/2007, công ty tách khỏi liên doanh, trở thành Công ty TNHH LOTTE Việt Nam với 100% vốn nước ngoài.
Cùng với việc mở rộng kinh doanh và chiếm lĩnh thị trường của dòng sản phẩm không đường XYLITOL, LOTTE Việt Nam đã từng bước thành công với các thương hiệu kẹo gum khác như :
- Gum thổi FUSEN NO MI, BUB-UP, DORAEMON.
- Bánh gấu KOALA'S MARCH với nhân sôcôla, nhân dâu và nhân trà xanh.
- Bánh que TOPPO với nhân sôcôla.