Công ty TNHH Giao Nhận Vận Chuyển Đại Bàng Xanh
Logistics Sales - Nhân Viên Kinh Doanh
Mức lương :
5 - 7 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
26/07/2019
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
4
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Trung cấp
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Contact our potential clients to offer our total logistics services: Sea & Airfreight, customs, inland trucking...
- Develop your markets in charge & make up strategies to fight for overwhelming IT.
- Study, search, update of market intelligence, quotations, presentations, concepts, etc... to look for business opportunities
- Connect our availbale agent network to enhance & boost our logistics services to overseas
- Build, advert & launch our company’s brand name to logistics market / client by email / telesales / cool visits / meeting with potential customers.
- Other tasks as assinged
- Develop your markets in charge & make up strategies to fight for overwhelming IT.
- Study, search, update of market intelligence, quotations, presentations, concepts, etc... to look for business opportunities
- Connect our availbale agent network to enhance & boost our logistics services to overseas
- Build, advert & launch our company’s brand name to logistics market / client by email / telesales / cool visits / meeting with potential customers.
- Other tasks as assinged
Yêu cầu công việc
- Itermediat, College, University Graduate or higher. A basic working knowledge of freight & logistics.
- Good at English & computers skill.
- Working exprience not required. A traing period will be available.
- Good soft skills: communication, negotiation, problem solving
- Sense of responsibility, team work, hard-working, motivated and ambitious
- Ability to analyze and synthesize information, sensitive to the trend of market
- Good at English & computers skill.
- Working exprience not required. A traing period will be available.
- Good soft skills: communication, negotiation, problem solving
- Sense of responsibility, team work, hard-working, motivated and ambitious
- Ability to analyze and synthesize information, sensitive to the trend of market
Quyền lợi
- Starting basic salary: $300.
If you are well-expereniced, you would be required to be offerred an expected basic salary that not limited & qualified with your excellent performance.
- Competitive profit sales target = 1.5* Basic salary
- High bonus refund policy: If profit is higher than the sales target from:
+ Less than 500 USD - sales refund: 30%
+ Less than 1000 USD - sales refund: 35%
+ Less than 1500 USD - sales refund: 40%
+ Less than 2000 USD - sales refund: 45%
+ Less than 2500 USD - sales refund: 50%
+ Over than 2500 USD - sales refund: 55%
- Employee insurance & other policies as per Vietnam’s regulations
- Bonus on national holidays, gifts & party on birthday, 13th month salary..
- Yearly travel & outing with company
- Young, dynamic & friendly working enviroment.
- Working time: From Monday – Saturday morning.
If you are well-expereniced, you would be required to be offerred an expected basic salary that not limited & qualified with your excellent performance.
- Competitive profit sales target = 1.5* Basic salary
- High bonus refund policy: If profit is higher than the sales target from:
+ Less than 500 USD - sales refund: 30%
+ Less than 1000 USD - sales refund: 35%
+ Less than 1500 USD - sales refund: 40%
+ Less than 2000 USD - sales refund: 45%
+ Less than 2500 USD - sales refund: 50%
+ Over than 2500 USD - sales refund: 55%
- Employee insurance & other policies as per Vietnam’s regulations
- Bonus on national holidays, gifts & party on birthday, 13th month salary..
- Yearly travel & outing with company
- Young, dynamic & friendly working enviroment.
- Working time: From Monday – Saturday morning.
Chia sẻ
Công ty TNHH Giao Nhận Vận Chuyển Đại Bàng Xanh
Địa chỉ:No. 68, Str. No 03, Quarter 09, Truong Tho Ward, Thu Duc District, HCM city | Head office: 354 Xuan Dieu Str, Tran Phu Ward, Quy Nhon city, Binh Dinh, VN.
Quy mô:10 - 150 người
Công Ty TNHH Giao Nhận Vận Chuyển Đại Bàng Xanh (Getrans) được thành lập vào năm 2013, với kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực logistic từ nhiều năm trước đó, chúng tôi luôn tự tin là một trong những nhà cung cấp dịch vụ logistics, hàng hải quốc tế hàng đầu. Chúng tôi đang hoạt động với tư cách là nhà giao nhận hàng không, đường biển, đại lý tàu biển, NVOOC, đại lý hải quan, dịch vụ tư vấn xuất nhập khẩu.... Với sức trẻ và vốn kinh nghiệm được tích lũy từ nhiều năm trước đó, Đại Bàng Xanh đang ngày một hoàn thiện và trưởng thành nhằm phục vụ tốt nhất những nhu cầu Quý khách hàng ... Với mạng lưới đại lý hoạt động toàn cầu và chiến lược kinh doanh hiệu quả cùng với đội ngũ nhân viên trẻ, năng động, nhiệt tình, chuyên nghiệp và nhiều kinh nghiệm... Chúng tôi luôn sát cánh cùng với khách hàng để mang lại lợi ích tối đa, chi phí tối thiểu, nhằm tối ưu hóa mọi chi phí vận chuyển hàng hóa và các dịch vụ liên quan khác, đồng thời giúp khách hàng nâng cao sức cạnh tranh và đẩy mạnh sự phát triển của Quý công ty trong xu hướng thế giới đang hội nhập và toàn cầu hóa. Đến với Đại Bàng Xanh là bạn đã trao niềm tin đúng chỗ. Bởi phương châm giao nhận vận chuyển của chúng tôi không chỉ là việc giao nhận hàng hóa, mà là sự đam mê trong việc tìm ra giải pháp tốt nhất cho Quý khách hàng trong lĩnh vực giao nhận vận tải quốc tế. Chúng tôi đã và luôn luôn nỗ lực để trở thành một trong những công ty giao nhận vận tải & logistics hàng đầu quốc tế.