Công Ty TNHH Yamaha Motor Việt Nam
Nhân Viên Tư Vấn Dịch Vụ / Service Consultant Staff - Big Bike Hà Nội
Mức lương :
10 - 15 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
03/01/2023
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Assist Service Manager/ Supervisor and Chief Technician to manage the workshop smoothly with high level of customers satisfaction;
- Coordinate with Chief technician and Technician team to diagnose the bikes’ problems accurately, and clearly describe them on the repair order;
- Prepare the Service quotation on CRM with costs and completion times at point of sale. Clearly communicate them to customer. Follow-up base on the guideline on CRM;
- Manage the jobs assignation to technicians based on skill level and current resource utilization;
- Monitor & Review work-in-progress to ensure quality and timeliness. Well communication to customers to ensure the prompt feedback during the tasks;
- Perform cashier functions, as needed;
- Open & close all customer paid, warranty, and internal repair orders;
- Follow procedures for quick and efficient handling of warranty items, including and proper storage of these items;
- Manage the issue of VAT invoices to customers through system;
- Take care of service Hotline.
Yêu cầu công việc
- College Diploma or equivalent (Business, Communications, Technical, …);
- Superior communication and customer service skills;
- Exellent communication in both Vietnamese & English and customer service skills;
- Technical degree in related field or motorcycle mechanics training is a plus;
- A2 or ability to get A2;
- Competent in Microsoft Office.
Quyền lợi
- Working time: average 22 working days / month
- Time: 08:00 AM – 05:00 PM
- Location: Yamaha Town Long Bien – 158 Nguyen Van Cu, Long Bien, Hanoi
Công Ty TNHH Yamaha Motor Việt Nam
Địa chỉ:Yamaha Town Long Bien – 158 Nguyen Van Cu, Long Bien, Hanoi
Quy mô:Trên 300 người
Yamaha luôn nỗ lực đáp ứng sự mong đợi của khách hàng về chất lượng sản phẩm cũng như dịch vụ sau bán hàng.
Từ đó tạo nên Kando, nghĩa là “Rung động trái tim khách hàng”