insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
logo

Công Ty TNHH CBRE (Việt Nam)

Reception Cum Officer

Mức lương :

8 - 12 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

Đã hết hạn

Khu vực tuyển :

Hà Nội,TP.HCM

Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

18/01/2023

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

10

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Cao đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

- The Receptionist is responsible for establishing a warm, welcoming and professional atmosphere for all clients.

- The Receptionist will be the first point of contact for visitors, making them feel comfortable, anticipating their needs and aid when required.

- The position will help to coordinate the efforts of everyone within the Property division, engaging with employees and delivering “best in class” service at all times.

- Delivers great experience at highest level of hospitality services, meeting customer needs and exceeding expectations, maintaining standards, elevating delight and removing obstacles.

- Ensure employee engagement (meet and greet) and provide to end user support based on their needs (human engagement).

+ Verify security levels of visitors (in accordance with the relevant SCB Policy) and provide appropriate access badges and WIFI access login in a polite and professional manner.

+ Implement an appropriate process in place on how the customers/visitors are to be serviced in a customer centric manner, in accordance with Good Industry Practice.

+ Ensure staff have a site-wide knowledge of building facilities, meeting room locations, special events, surrounding amenities as appropriate in relation to the scope of their role.

+ Assess that the visitor space is functional, with proper office equipment, phone, furniture, and where not, escalate appropriately.

+ Ensure all internal & external meeting rooms are kept clean and tidy are ready to be used.

+ Reception and Visitor Management activities include:

- Professional Telephone Answering

- Offer high quality front office client services including concierge

- Creating rapport with guests, clients & customers. Anticipating their needs and providing outstanding services

- Assisting visitors in a professional manner

- Managing Visitor volumes / Visitor Security / Registration / Appointment Management/ Call Management / Tracking Mechanism

+ Ensure documents referencing visitor volumes and details and filings are maintained up to date, with proper indexes and sequence according to SCB Policies (or as reasonably required).

+ Board Visits / VVIP movements (unless otherwise agreed within a Country Agreement)

- Close coordination with Country Management teams Senior Stakeholders locally and internationally.

- Logistical support in relation to Event Management & Public Relations activities.

+ Meet and greet clients and visitors at the reception.

+ Interact with clients and visitors to resolve their queries on workplace issues.

Yêu cầu công việc

To perform this job successfully, an individual must be able to perform each essential duty satisfactorily. The requirements listed below are representative of the knowledge, skill, and/or ability required. Reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities to perform the essential functions.

- Minimum 1-year experience of working at the Front of House within a Corporate or Hotel environment

- Experience of working within a demanding fast paced environment involving high levels of customer care

- Experience of working within a team and desiring to provide a “best class” service

- Strong customer service skills

- Professional telephone manners together with excellent verbal and written communication skills

- Proficiency in MS applications

Quyền lợi

- Competitive salary and bonus

- Opportunities to be trained in the professional environment to maximize your potential

- Professional, dynamic working environment

- Additional health care

Chia sẻ

Công Ty TNHH CBRE (Việt Nam)

Địa chỉ:
Tòa nhà A&B, số 76A Lê Lai - Phường Bến Thành - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô:
Trên 300 người
Tập đoàn CBRE (mã niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán New York – NYSE: CBG), thuộc danh sách 500 công ty hàng đầu thế giới do Fortune và S&P bình chọn, có trụ sở chính tại Los Angeles là công ty kinh doanh dịch vụ và tư vấn đầu tư bất động sản lớn nhất thế giới (tính theo doanh thu năm 2018). Công ty có hơn 90.000 nhân viên (không bao gồm các chi nhánh) và phục vụ các nhà đầu tư và người thuê bất động sản thông qua hơn 480 văn phòng (không bao gồm các chi Nhánh) trên toàn thế giới. CBRE cung cấp một loạt các dịch vụ tích hợp, bao gồm quản lý cơ sở vật chất, giao dịch và dự án; quản lý tài sản; quản lý đầu tư; thẩm định và định giá; cho thuê tài sản; tư vấn chiến lược; môi giới; dịch vụ thế chấp và dịch vụ phát triển.
Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group