mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
logo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb

QA Manager (Fmcg)

Mức lương :

Thoả thuận

Hạn nộp hồ sơ :

Đã hết hạn

Khu vực tuyển :

TP.HCM

Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

21/05/2025

Cấp bậc

Trưởng phòng

Số lượng tuyển

2

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Đại học

Yêu cầu kinh nghiệm

2 năm

Mô tả công việc

  • Collect quality document from suppliers, check compliance of document according to regulation. Keep archives, , maintain and update it (when document expired). Check content of product labeling according to legal regulation.
  • Manage the quality for private label products: Audit suppliers, develop quality document: product’s specification, product self-declaration, testing, labeling, built and implement the product quality control plan, …
  • Work with relevant departments to prepare document for registration of certificate of alcohol retail, follow up result to get the ertificate (if assigned to manage category 430)
  • Handle quality issues: Collecting information about quality issues (from customers, suppliers, stores, other divisions, authorities, media, ...). Suggest solution and follow up result/impact.
  • Support stores to have product quality document if need (for authorities,…)
  • Update new regulations related to hygiene and quality: Find out new regulations related to food safety and hygiene and update to relevant departments.
  • Other jobs related to product quality management.

Yêu cầu công việc

  • Education:    University degree, preferably in science or technology falcuties.
  • Seniority:      Minimum 2 year experience, working in management of quality assurance or quality control section.
  • Language:    Good in English.
  • Office skills: Computer (Office, especially in Excel, word, powerpoint).
  • Attitude:      Enthusiastic, honest, careful
  • Functional knowledge & experience: 

+ Major in food and quality system.
+ Know about relevant legal regulation.
+ Experienced quality management in retail, product self-declaration, knowledge of quality management system ISO, HACCP, ….

  • Functional skill: Problem-solving skills.
  • Managerial skill: Cross-functional teamwork, decision-making skills.
  • Other skills: Communication.

Quyền lợi

  • Competitive salary
  • Lunch and phone allowances
  • 24/7 personal accident insurance, health insurance
  • Annual leave: 15 days per year
  • Social insurance according to local law

Địa điểm làm việc

TP.HCM, 163 Phan Đăng Lưu, P1,, Phú Nhuận

Chia sẻ

Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb

Địa chỉ:
163 Phan Đăng Lưu, P1, Q.Phú Nhuận, TP.HCM

Quy mô:
Trên 300 nhân viên

Central Retail tại Việt Nam


Vào năm 2012, Central Retail bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Sau một thập kỷ, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.


Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 500,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 330 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 26 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,300,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.

img
Tải App Vieclam24h ngay!