insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
logo

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Tpf – Xuất Nhập Khẩu Việt Nam

[HCM] HR & Admin Office

Mức lương :

12 - 15 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

Đã hết hạn

Khu vực tuyển :

Bình Dương,Đồng Nai

Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

18/01/2023

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Đại học

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

This role will be in charge of the HR & Administrative tasks for Ho Chi Minh office, including:

1. Admin tasks:

- Manage daily incoming phone, couriers and mails, lunch arrangement

- Maintain accurate record of annual leave, sick leave and others leave for all staff;

- Assist in all round warehouse administration including maintain office equipment and supplies, filing, stationery and pantry supplies;

- Perform secretarial tasks: meeting arrangement, business trip arrangement (if any);

- Prepare monthly payment report & petty cash report;

- Manage and proceed payment and follow up the payment with Finance team (included domestic payments & oversee payments for overhead costs);

- Manage and take care of warehouse documents such as business licences (update/ renew), fire safety and fire fighting documents, ETC…

- Ensure that at any times our company environmental, health and safety requirements are being followed;

- Participate in another special projects & activities;

2. HR tasks:

- Manage warehouse timesheet

- Manage and organize annual health checkup program;

- Coordinate with Trade Union team to organize staff activities;

- Other tasks related to Human Resources & Admin functions to provide the best support & working environment for all staff at all times;

Current working place: Số nhà 962/6, Đường Nguyễn Thị Minh Khai, Khu Phố Tân Thắng, Phường Tân Bình, Thành phố Dĩ An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

(will be moved to Bien Hoa, Dong Nai)

Yêu cầu công việc

- Be a good English communicator at work and eager to stay updated;

- Diploma or Bachelor degree in Human Resources, Business Administration/ Secretary or equivalent;

- Be a strong team player with a ‘can-do’ attitude and good time management skills;

- Have a good organizational skill, being resourceful and with multi-tasking ability;

- Enjoy working with people with supportive attitude;

- Have ability of self-learning and agility are extremely important;

Quyền lợi

- International working environment with young and friendly colleagues;

- Great chance to develop your skills and competences, approach new knowledge with inner training, on board training;

- Good working conditions and benefits;

- Working time : 7h00 Am – 4h00 PM, Monday – Friday

Kỹ năng cần thiết

English communicationInterpersonal skillsOffice MicrosoftAdmin
Chia sẻ

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Tpf – Xuất Nhập Khẩu Việt Nam

Địa chỉ:
Số nhà 962/6, Đường Nguyễn Thị Minh Khai, Khu Phố Tân Thắng, Phường Tân Bình, Thành phố Dĩ An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Quy mô:
10 - 150 người

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ TPF – XUẤT NHẬP KHẨU VIỆT NAM


TPFGROUP is an international business recognized for innovation, brand management, merchandise concept development, manufacturing and technology solutions.

Built on a foundation of almost three decades of experience, TPF Group has helped some of the world’s most influential brands to achieve their marketing goals.

Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img