Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ
Mô tả công việc
- Handle export documentation: contracts, invoices, packing lists using ERP software
- Contact shipping lines for booking, coordinate container arrivals at the factory
- Declare information via Customs software
- Prepare documents for L/C payment
- Handle related paperwork and procedures
- Further job details will be discussed during the interview
- Workplace: Saigon Pearl Building, 92 Nguyen Huu Canh, Ward 22, Binh Thanh District
Yêu cầu công việc
- Females only, Good communication and English proficiency (CV only English)
- At least 3 years of experience
- Proficient in Microsoft Office
- Honest, hardworking, proactive, eager to learn
Quyền lợi
- Salary: 17,000,000 – 25,000,000 VND (negotiable based on capability)
- Dynamic and friendly working environment with opportunities for advancement
- Additional training to enhance professional skills
- Salary increase and bonuses based on performance
- Full compliance with labor laws (social insurance, health insurance, unemployment insurance, ETC.)
- Entitled to other company-specific benefits
- 13th-month salary
- 1 day off per week, plus public holidays and other company leave policies
Thông tin chung
Ngày đăng
08/10/2025
Cấp bậc
Nhân viên
Yêu cầu giới tính
Nữ
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
3 năm
Kỹ năng cần thiết
Tieng Anh
Địa điểm làm việc
TP.HCM:Tòa nhà Saigon Pearl 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Bình Thạnh
Công Ty Tnhh Tôn Đại Đông
Địa chỉ:Lô A-6C-CN, Đường DE1, Khu công nghiệp Mỹ Phước 3, Phường Thới Hòa, Thành phố Bến Cát, Bình Dương
Quy mô:10 - 150 nhân viên
Xem trang công ty
