Công Ty TNHH Em Biết Đọc
Customer Care Officer (Cco)
Mức lương :
7 - 10 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
26/03/2021
Thời gian thử việc
2 tháng tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Yêu cầu giới tính
Nữ
Số lượng tuyển
10
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Act as a liaison between the customers, parents, students and the Operation Service team
- Manage your diary ensuring that all necessary phone calls and appointments are carried out on time
- Maintaining system management
- Managing student profiles, class room profiles and course plan
- Maintaining Classroom standards
- Managing Student Life Circle
- Weekly & monthly customers update on study progress
- Personalize motivation plan to individual customers / students to ensure they study effectively
- Attending any training sessions assigned as part of learning and development
- Providing accurate and timely reports to Customer Care Supervisor / Operation Service Manager
- Support & manage online, offline Teaching Assistants
2. Academic Relevant
- Tracking center Teacher timesheet
- Assisting teaching workshop, work closely daily with Teachers to get online & offline class run smoothly.
3. Center service activities
- Handle a variety of administrative tasks
- Doing service calls for Center’s activities, events…
- Doing Service calls to current parents based on CFP standards
- Other tasks are assigned by line manager and functional managers
- 44 working hours / week:
• Mon to Fri: 02:00 PM to 09:00 PM
• Sat, Sun: 08:00 AM to 05:30 PM or 11:00 AM to 08:00 PM
- Weekly day off: flexible 1,5 day off / week follow assigned schedule
Yêu cầu công việc
- Good English ability is a plus
- Good communication, observation and presentation skills, able to quickly gain trust from clients
- Energetic, friendly, self-confident with a professional appearance
- Reliable, disciplined and organized, used to managing own time
- Positive and enthusiastic and full of energy by nature
- Service oriented & success-driven
- Knowledge of MS office packages
- Love children and can take care of children
- Willing to work a flexible schedule including evenings and weekends
Quyền lợi
- 13th Month Salary
- 12 annual leaves per year
- Compulsory Social Insurance
- Training And Development Programs, Professional Soft Skills training
- Individual Learning & Development Opportunities.
- Employee Engagement Activities
- Team Building Events
- Christmas Party, Annual party
- Happy birthday present
Công Ty TNHH Em Biết Đọc
Hệ thống I Can Read cung cấp một môi trường giáo dục tiếng Anh chuyên nghiệp được thiết kế dành riêng cho trẻ em từ 2,5 đến 14 tuổi, với phương pháp giảng dạy tập trung tối đa vào việc hỗ trợ khả năng ngôn ngữ của trẻ. Với hơn 140 trung tâm ở 10 quốc gia trên thế giới, hệ thống I Can Read đã đạt được thành tựu thực sự đáng kinh ngạc. Hơn 250.000 học sinh đã hoàn thành chương trình học tại I Can Read.
Có mặt ở Việt Nam từ năm 2012, Trung tâm Anh ngữ cho trẻ em I Can Read hiện là hệ thống duy nhất tại Việt Nam đang sử dụng phương pháp giảng dạy độc quyền “Phonological Awareness”-“Nhận diện ngữ âm học”.