Abbott Việt Nam
Trình Dược Viên Kênh Bệnh Viện - Ngành Hàng Dược Phẩm Abbott (Vắc Xin) - HCM, Hà Nội
Mức lương :
10 - 20 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Thông tin chung
Ngày đăng
10/07/2022
Thời gian thử việc
2 thang tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
4
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Đại học
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
1. Summary:
§ Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals (HCPs) on the important roles of improving quality of life.
§ To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
§ Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business, while maintaining and growing existing business.
§ Maximize the return on investment in key accounts by planning and implementing a strategic approach that aligns with business strategy in both short and long-term.
§ Achieve profitable business relationships by building a partnership with key accounts.
2. Core Job Responsibilities:
Territory Management
§ Develop customer database with detailed records of target accounts as hospitals, private vaccination centers, prevention medical center (PMC), Centers for Disease Control and Prevention (CDC), ETC.
§ Evaluate, classify, and identify precise target customers that have greatest effect on use of company products
§ Identifies key accounts, health care professionals, and business issues that have greatest effect on use of company products by meeting with existing and potential customers to identify their clinical needs, goals and constraints related to patient care.
§ Establish & maintain close relationship with key accounts & develops relationships with decision makers to facilitate future sales.
§ Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
Planning and organizing:
§ Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
Business development
§ Build tender quarterly
§ Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
§ Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health centers.
§ Strengthens customer relationships by performing sales support activities (e.g. internal and external customer training, launches, and updates).
Others
§ Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
§ Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
§ Carry special work as assigned by Management.
Yêu cầu công việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED
§ Working experience in healthcare/wellness industry
§ Planning, negotiation, and analytical skills
§ Good interpersonal communication, ability to lead and drive, adaptability
§ Communication
§ Customer focus
§ Time management
§ Persuasiveness/ Sales-oriented ability
§ Continuous improvement behavior
MINIMUM EDUCATION REQUIRED
- University degree of Medical/Pharmacy qualification
Quyền lợi
- Insurance according to the regulations
- Travel
- Allowance
- Rewards
- Health care
- Educate
- Salary increase
- Business fee
- Seniority allowances
- Vacation mode
Abbott Việt Nam
Địa chỉ:Tòa nhà Flemington, 182 Lê Đại Hành, Quận 11, Thành Phố Hồ Chí Minh
Quy mô:Trên 300 người
Abbott (hay tên đầy đủ Abbott Laboratories) – Được thành lập từ năm 1888 tại Hoa Kỳ, trong hơn 135 năm qua, Abbott là một trong những tập đoàn cung cấp các sản phẩm chăm sóc sức khỏe hàng đầu tại Mỹ. Chúng tôi tạo ra những sản phẩm đột phá – trong chẩn đoán, thiết bị y tế, dinh dưỡng và dược phẩm – để giúp bạn, gia đình và cộng đồng có cuộc sống khỏe mạnh hơn với đầy những tiềm năng vô hạn. Ngày nay, đội ngũ 115.000 nhân viên của chúng tôi đang cùng làm việc để mang lại tác động bền vững đến sức khỏe của người dân tại hơn 160 nước trên toàn cầu. Với vai trò là một trong những công ty dược phẩm có bề dày kinh nghiệm hơn trăm năm, Abbott đã nghiên cứu và phát triển, sản xuất và đưa ra các sản phẩm và dịch vụ chăm sóc sức khỏe có chất lượng cao cho đời sống con người.
Đến năm 1995, Abbott lập văn phòng đầu tiên tại Việt Nam, chăm sóc sức khỏe và cải thiện chất lượng cuộc sống cho người Việt.
Trong hơn 20 năm qua, Abbott đã nỗ lực để giúp đỡ người dân Việt Nam sống một cuộc sống lành mạnh hơn thông qua danh mục đa dạng các sản phẩm dinh dưỡng phát triển trên nền tảng khoa học, các công cụ chẩn đoán, dược phẩm và thiết bị mạch tim.
Tại Abbott, chúng tôi quan tâm đến từng nhân viên và giúp đỡ họ xây dựng sự nghiệp của mình. Chúng tôi khuyến khích nhân viên tận hưởng niềm vui trong công việc, tìm thấy động lực trong việc giúp mọi người sống trọn vẹn bằng những công nghệ thay đổi cuộc sống mà chúng tôi tạo ra.