mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH TM DV Du Lịch The Fly

Customer Service

Mức lương:

8 - 15 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

08/12/2024

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Cơ hội thu hút!
Đã có 19 ứng viên quan tâm ! Nộp hồ sơ ngay để không bỏ lỡ cơ hội này!
Ngày cập nhật:08/11/2024 02:04
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

08/11/2024

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

5

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

Chưa có kinh nghiệm

Mô tả công việc

(1) Customer Inquiries & Support

  • Respond promptly to customer inquiries through various channels, including email, live chat, and phone. 
  • Provide accurate and detailed pricing and delivery information.
  • Obtain and evaluate all relevant information to handle inquiries about the company’s products and services.
  • Perform customer verifications to ensure secure and accurate information exchange.

 

** Flexibility to work night shifts as scheduled outside regular business hours.

 

(2) Complaint Resolution: 

  • Handle and resolve customer complaints in a timely and professional manner.
  • Analyze issues to identify root causes and provide effective solutions.
  • Ensure a high level of customer satisfaction while maintaining the company’s best interests. 

 

 

(3) Social Media & Website Management

  • Write and post informative content on social media platforms and the company’s website as assigned.
  • Engage with customers through social media channels, ensuring responses align with the company’s brand and communication guidelines. 

 

(4) Collaboration & Teamwork

  • Collaborate with company partners to ensure seamless delivery of services to customers.
  • Maintain clear & open communication with internal teams to address customer needs effectively.
  • Complete necessary documentation and handle customer records as assigned.
  • Ensure all customer data and documentation are accurate and up-to-date, in line with company policies. 

 

 

Working Time

Company’s Standard Hours:

  • Monday - Friday: 8:00 am - 5:30 PM
  • Saturday twice per month: 8 am - 5 PM

 

Customer Service Department

  • Day Shift: 8 am - 5:30 PM
  • Evening & Night: Coverage is maintained 24/7 with rotating shifts scheduled as follows:
    • 1 of 4 shifts from 5:30 PM to 8:00 am the next day. 
    • Shifts after 5:30 PM can be completed remotely (Work from home).

Employees who work any shift starting from 12:00 am onward will have the option to Work from home the following day. 

Yêu cầu công việc

  • Education: Bachelor’s degree in English, Hospitality, Tourism, Human Resource Management, Business Administration, or a related field.
  • Experience: No prior experience required.
  • Skills: 
    • Strong written, reading, and speaking skills in English.
    • Logical thinking ability to approach and resolve customer inquiries effectively.
    • Ability to work efficiently under pressure and manage customer demands.
    • Excellent problem-solving skills, with a proactive approach to handling challenges.
    • Strong collaboration and communication skills for effective teamwork and customer interactions.
    • Good negotiation skills to manage and resolve customer issues tactfully. 
    • Flexibility to work night shifts as scheduled to support customers outside regular business hours.

Quyền lợi

  • Salary: Based on capability & negotiation during the interview.
  • Overtime pay for shifts outside regular working hours. 
  • A friendly, dynamic and professional environment with great chances to learn new skills and gain valuable experience
  • Annual leave, insurance following Vietnam Law and as company’s regulation (social insurance and health care insurance, ETC.)
  • Competitive salary based on your capabilities and contribution
  • Performance review once a year (including review salary, recognize employee’s efforts and identify development/ improvement needs)
  • Outdoor activities with company support: company trip, birthday gift, mid-autumn gift, 13th-month salary, Year-end party, ETC.)

Địa điểm làm việc

TP.HCM, 40 Thiên Phước, Tân Bình

Chia sẻ

Công Ty TNHH TM DV Du Lịch The Fly

Địa chỉ:
40 Thiên Phước, Phường 9, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Quy mô:
10 - 150 người

Việc làm tương tự cho bạn

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / Customer Service Executive Làm Việc Tại Hà Nội / Tp. Hồ Chí Minh

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise

8 - 9.5 triệu
Hà Nội, TP.HCMHà Nội, TP.HCM
Còn 26 ngày

Assistance Service Executive (Nam)

Công Ty TNHH Dòng Di Sản

11 - 15 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 15 ngày

Customer Service Staff - Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng (HCM)

Công Ty TNHH Yang Ming Shipping (Việt Nam)

7 - 10 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 19 ngày

Customer Service Executive

Công Ty Cổ Phần Dayone Asia

10 - 14 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 25 ngày

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / Customer Service (Biết Tiếng Anh)

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

10 - 12 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 26 ngày

Customer Service (Line English) - App Travel

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

10 - 12 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 26 ngày

Customer Service Executive - App Travel

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

10 - 12 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 26 ngày

Pricing Cum Customer Servive

Công Ty Tnhh Ship Link Việt Nam

10 - 15 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 6 ngày

Thực Tập Sinh Chăm Sóc Khách Hàng - (Customer Service Intern)

Công Ty TNHH Savills (Việt Nam)- Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh

1 - 2 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 26 ngày

Senior Customer Service (Senior Operator)

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

9 - 12 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 4 ngày
img
Tải App Vieclam24h ngay!