mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty Cổ Phần Kho Vận Miền Nam

Nhân Viên Kinh Doanh

Mức lương:

7 - 30 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

24/11/2024

Khu vực tuyển:

Hà Nội

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:28/10/2024 10:32
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

28/10/2024

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

5

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Độ tuổi

24 - 35 tuổi

Yêu cầu bằng cấp

Đại học

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

  • Be responsible for working with STL’s customers, sales activities, quote for customers/ or biddings, negotiate and close won for new business in order to gain higher customer satisfaction and perform set budget of revenue and gross profit.
  • Look for customers with logistics service needs (international freight, customs clearance, domestic transportation, warehousing, port services,…)
  • Closely follow up on the sales leads to realization of service opportunities, negotiate and resolve any concerns to close target sales, proactively pursue to win the contracts/ projects.
  • Approach and develop new relationship with target clients
  • Establish relationships and identify customer needs
  • Sales and maintenance, service expansion for customers
  • Participate with cross functional department in preparation of proposals and bidding.
  • Coordinate with operational departments to execute and track customer orders, update customer-related information in a timely manner.
  • Actively seek knowledge and find suppliers for new services.
  • Make business plans, report work progress, propose new business plans.
  • Monitor customer debt.

 

Yêu cầu công việc

  • Graduate from University majoring in business administration, import-export, marketing of foreign trade, maritime or commercial schools.
  • Foreign languages: Communicative English or other foreign languages, Chinese is preferred.
  • At least 1-2 years of experience in sales or logistics operations.
  • Skills in planning, working programs and implementing plans.
  • Skills in organizing, assigning, arranging and arranging work, knowing how to set priority and important work characteristics.
  • Communication and persuasion skills.
  • Problem solving and decision-making skills.
  • Computer skills: good use of Word, Excel, PowerPoint.

 

Quyền lợi

  • Insurance fees according to Labor Law (100% basic salary)
  • Team building / YEP / Sporting Day
  • Internal training courses, can be promoted / rotated to higher positions / Department
  • Health check-up
  • Bonus salary, KPI bonus...according to Company Policies

 

Địa điểm làm việc

Hà Nội, 142 Đội Cấn, Ba Đình

Chia sẻ

Công Ty Cổ Phần Kho Vận Miền Nam

Địa chỉ:
1B Hoàng Diệu - phường 13 - Quận 4 - TP Hồ Chí Minh.

Quy mô:
Trên 300 người

img
Tải App Vieclam24h ngay!