Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam
Nhân Viên Telesale - Văn Phòng Làm Full-Time Hoặc Part-Time
Thông tin chung
Ngày đăng
25/10/2024
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
6
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Độ tuổi
18 - 40 tuổi
Yêu cầu bằng cấp
Trung học
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Mô tả công việc
Full time:
- Gọi điện thoại theo data công ty cung cấp, giới thiệu và tìm hiểu nhu cầu khách hàng
- Liên hệ các khách hàng tiềm năng và thuyết phục khách hàng sử dụng sản phẩm của công ty
- Chăm sóc khách hàng trước, trong và sau bán hàng.
- Báo cáo chi tiết về các cuộc gọi theo yêu cầu.
- Thực hiện các công việc văn phòng khác theo chỉ đạo của cấp trên
- Thực hiện tư vấn tại văn phòng, không đi thị trường
Part time:
- Cập nhật và cung cấp thông tin, tìm kiếm khai thác khách hàng tiềm năng
- Tư vấn cho khách hàng về sử dụng sản phẩm của công ty
- Chăm sóc khách hàng trước, trong và sau bán hàng.
- Báo cáo chi tiết về các cuộc gọi theo yêu cầu.
Yêu cầu công việc
- Đam mê kinh doanh
- Tốt nghiệp từ THPT trở lên
- Sức khỏe tốt, nhiệt tình, trung thực, xử lý tình huống tốt.
- Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm làm telesales & bán hàng, chưa có kinh nghiệm sẽ được đào tạo
Quyền lợi
- Lương Part-Time: 25.000 - 30.000 đồng/tiếng. Một tuần làm ít nhất 4 buổi (Ít nhất 4 tiếng/buổi)
- Lương Full-Time: 4.800.0000 đồng - 6.200.000 đồng + Thưởng + Thưởng nóng
- Thu nhập không giới hạn.
- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp, có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
Kỹ năng cần thiết
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Lầu 7 Tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân,, Quận 1
Hà Nội, DMC Tower, 535 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội., Ba Đình, Ba Đình
Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam
Địa chỉ:Lầu 7 Tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân Quận 1 TP HCM
Quy mô:Trên 300 người
https://www.hmcloyalty.com/
Hospitality Marketing Concepts ( HMC ) - Headquartered in Newport Beach, Southern California, HMC is the world’s leading full service loyalty solution provider for more than 1,250 four- and five-star hotels and luxury brands. The company’s offerings include paid membership loyalty programs, white-labeled points-based loyalty programs, booker’s programs, meetings platforms and corporate incentive programs. HMC leads the industry in new proprietary operational technologies, state-of-the-art Customer Relationship Management (CRM) systems, and highly detail-oriented personalized service.
The Company’s hotel membership programs are sold for an annual fee and provide customers with an array of complementary and discounted hotel services. In return for offering these benefits to program members, participating hotels receive incremental business from members in addition to a share of the membership fees generated by the program.
HMC provides a turnkey solution to hotel clients, from the initial concept and design, to IT and mobile app deployment, management and ongoing marketing and customer service. HMC also operates two proprietary global hotel loyalty networks: CLUBHOTEL and VOILÀ Hotel Rewards, further improving our client’s business opportunities through the world.
CLUBHOTEL boasts the largest variety of brands and independent properties around the world. The program is currently offered at over 720 luxury hotels in 52 countries and in more than 447 cities.
VOILÀ Hotel Rewards is the world’s number one loyalty program that unites a network of more than 25 select global hotel brands. VOILÀ’s points-based frequency guest program provides recognition benefits and Award Night room redemption opportunities at participating network hotels. VOILÀ provides hotel- or group-branded loyalty solutions for our partner hotels, with VOILÀ acting as the supporting brand. VOILÀ’s global presence also allows members to earn and redeem points across a wide variety of redemption partners – including airlines, retail merchants and charities.
Since its founding in 1988, HMC has consistently demonstrated its ability to both add hotel clients and sell memberships. This growth has primarily been accomplished through targeted geographic growth initiatives and the establishment of the industry’s largest and most expansive infrastructure of approximately 150 call centers. Headquartered in Newport Beach, California, HMC employs worldwide approximately 2,000 full- and part-time employees.
HMC at a Glance:
Founded in 1988 – Headquarters in Newport Beach, California
- Nearly 30 years of experience and expertise
- 500 HMC corporate staff worldwide
- 1,500 HMC total sales staff worldwide
- HMC programs are found in 50 Countries, 450 cities
- 65 HMC owned Sales & Support Offices
- Approximately 1,000 hotel partners
- Advanced usage tracking and Customer Relationship Management (CRM) applications
- Custom e-commerce solutions
- Industry leading loyalty program Mobile Apps
Regional Corporate offices in:
- Dubai
- London
- Kuala Lumpur
- Newport Beach