Công Ty TNHH Nước Giải Khát Suntory Pepsico Việt Nam
Chuyên Viên Phát Triển Khách Hàng Trọng Điểm (Horeca)
Mức lương :
15 - 20 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
26/02/2020
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Đại học
Yêu cầu kinh nghiệm
2 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
Roles:
- Develop new business opportunities with Anchor Accounts within the Territory / areas.
- Approach and recruit new Anchor Accounts
- Establish and nurture relationship with current AA by frequent visit and make renewal of current AA.
- Support SS / DCR in growing accounts, by selling new distribution and programs
Key Accountabilities:
1. Grow volume and share in Anchor Accounts in assigned locations
- Frequently visit customers to establish and maintain relationship.
- Listing new products, equipment and merchandising techniques to existing accounts.
- Monitor CDA performance, have business review with customers, and have action plan to drive more volume and share at customers (Products, Price, Promotion, Place).
-Dealing contract renewals with existing accounts.
-Identify and evaluate new business opportunities (new distribution / new customers) & develop Hit list and targets.
- Negotiate for new accounts in the assigned areas / territories and analyse proper order for delivery.
- Keep account profile files to SPVB standards.
2. Territory support
- At the direction of the OPM / AAM, demonstrate selling techniques through joint calls with SS.
- Handover newly recruited AA to SS for timely service.
- Support SS to handle any issues relating to stock, delivery, payment.
- Actively participate in problem solving meetings with territory colleagues.
- Coordinate with ASM, TC / SA, SS, DCR regarding day-to-day operations.
Measures:
- Number of new opened accounts
- Maintain the current accounts /% of terminated accounts
- Share of SPVB on the market
- Sales Development Objectives achieved versus plan
- Execution of company’s consumer & Trade initiatives
- Compliance to CDAs
- Quality of accounts
- No A / R overdue
- Service level at accounts / outlet
- Shared volume target with sales team
- Develop new business opportunities with Anchor Accounts within the Territory / areas.
- Approach and recruit new Anchor Accounts
- Establish and nurture relationship with current AA by frequent visit and make renewal of current AA.
- Support SS / DCR in growing accounts, by selling new distribution and programs
Key Accountabilities:
1. Grow volume and share in Anchor Accounts in assigned locations
- Frequently visit customers to establish and maintain relationship.
- Listing new products, equipment and merchandising techniques to existing accounts.
- Monitor CDA performance, have business review with customers, and have action plan to drive more volume and share at customers (Products, Price, Promotion, Place).
-Dealing contract renewals with existing accounts.
-Identify and evaluate new business opportunities (new distribution / new customers) & develop Hit list and targets.
- Negotiate for new accounts in the assigned areas / territories and analyse proper order for delivery.
- Keep account profile files to SPVB standards.
2. Territory support
- At the direction of the OPM / AAM, demonstrate selling techniques through joint calls with SS.
- Handover newly recruited AA to SS for timely service.
- Support SS to handle any issues relating to stock, delivery, payment.
- Actively participate in problem solving meetings with territory colleagues.
- Coordinate with ASM, TC / SA, SS, DCR regarding day-to-day operations.
Measures:
- Number of new opened accounts
- Maintain the current accounts /% of terminated accounts
- Share of SPVB on the market
- Sales Development Objectives achieved versus plan
- Execution of company’s consumer & Trade initiatives
- Compliance to CDAs
- Quality of accounts
- No A / R overdue
- Service level at accounts / outlet
- Shared volume target with sales team
Quyền lợi
- Lương cạnh tranh
- Lương tháng 13, thưởng thành tích
- Thưởng doanh số
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe cho bản thân & người thân
- Lương tháng 13, thưởng thành tích
- Thưởng doanh số
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe cho bản thân & người thân
Chia sẻ
Công Ty TNHH Nước Giải Khát Suntory Pepsico Việt Nam
Địa chỉ:Cao ốc Sheraton, số 88 đường Đồng Khởi , Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô:150 - 300 người
Công ty Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB), 100% vốn nước ngoài, là một liên minh giữa PepsiCo Inc và Suntory Holdings Limited, được chính thức thành lập vào tháng Tư năm 2013. Trụ sở chính nằm trên Tầng 5, Khách sạn Sheraton, 88 Đồng Khởi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh. Nhiệm vụ và tầm nhìn của công ty là tiếp tục củng cố và duy trì vị trí hàng đầu trong ngành công nghiệp nước giải khát trong khi vẫn sống với các giá trị của công ty. Trong tương lai, chúng tôi sẽ tiếp tục theo đuổi mục tiêu phát triển bền vững, mang lại lợi ích cho nhân viên công ty và các đối tác kinh doanh, cũng như đóng góp cho cộng đồng nơi công ty hoạt động kinh doanh.