insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb

Crm Officer

Mức lương:

20 - 25 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

15/07/2024

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Ngày cập nhật:17/06/2024 04:32
Lượt xem:133
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

17/06/2024

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

2

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

2 năm

Mô tả công việc

Function:

 

1.     Loyalty Program Support:

  • Assist in the administration and management of the company's loyalty programs, including membership enrollment, campaigns execution, program communications, performance monitoring and reporting.
  • Provide support to customers service team regarding CRM initiatives inquiries.

2.     Customer Data Analysis:

  • Assist in collecting, organizing, and analyzing customer data to identify trends, patterns, and insights related to customer behavior and preferences.
  • Collaborate with the data analytic team to generate reports and dashboards that summarize key performance metrics and provide actionable recommendations.

3.     Cross-Functional Collaboration:

  • Work closely with Busines Unit’s marketing teams to ensure alignment of CRM initiatives with overall business objectives.
  • Coordinate with internal stakeholders to gather requirements and facilitate the successful implementation of CRM initiatives.

4.     Customer Communications:

  • Assist in the development and execution of customer communications strategies, including email campaigns, newsletters, and promotional materials.
  • Ensure that all customer communications are tailored to specific segments and aligned with the messaging guidelines.

5.     CRM Technology Support:

  • Provide assistance and training to internal users on campaign systems and tools.
  • Coordinate with technical team and vendors to troubleshoot, suggest enhancements to improve system capabilities to support business needs.

6.     Performance Tracking and Reporting:

  • Support the tracking and analysis of program performance metrics, including customer acquisition, campaign performance, customer retention, and lifetime value.
  • Assist in generating regular reports and presentations to communicate insights and findings to key stakeholders.

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business Admintrations, or a related field.

Seniority: 2 years working experience

Language:  Fluent in English & Vietnamese

Office skills: Excel, Power point, and MS word

Attitude: Great team player with ability to work autonomously to take ownership of task assigned


Functional knowledge & experience:

  • Previous experience in a marketing, Loyalty or CRM-related role is preferred.

 

Functional skill:

  • Basic understanding of customer relationship management principles and practices.
  • Proficiency in Microsoft Office Suite, particularly Excel and PowerPoint.
  • Strong analytical skills with the ability to interpret data and draw meaningful conclusions.

 

Managerial skill:

  • Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively in a team environment.
  • Detail-oriented with strong organizational and time management skills.

Quyền lợi

  • Salary range: Negotiable
  • Healthcare Plan from Baoviet insurance
  • Meal, Phone allowance
  • 24/24 Personal Accident insurance for yourself, Health insurance for yourself and your spouse & children
  • 15 annual leave days/year
  • Performance Bonus
  • Bao Viet Healthcare
  • Occupational Accident Insurance
  • Annual leave: 15 days per year

Địa điểm làm việc

TP.HCM, 163 Phan Đăng Lưu, Phú Nhuận

Chia sẻ

Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb

Địa chỉ:

Quy mô:
Trên 300 người

Central Retail Việt Nam (CRV) là thành viên của Central Retail – Tập đoàn bán lẻ và bất động sản hàng đầu Thái Lan. Được thành lập vào tháng 7 năm 2011, Central Group Việt Nam là một trong những nhà bán lẻ hàng đầu trong khu vực. Với tầm nhìn phát triển bền vững,cam kết của chúng tôi nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam và đóng góp vào sự thịnh vượng của đất nước. Các hoạt động đa dạng của Tập đoàn tại Việt Nam bao gồm nhiều lĩnh vực khác nhau, từ điện máy, đồ thể thao, thời trang, cửa hàng bách hóa, bất động sản, thương mại điện tử đến siêu thị với quy mô hơn 15.000 nhân viên trên khắp cả nước.

Central Retail Việt Nam hiện sở hữu những thương hiệu như Big C, GO! Nguyễn Kim cùng với 268 cửa hàng và hơn 37 siêu thị trên cả nước.

Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img