mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb

Demand Planner

Mức lương:

9 - 11 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

06/02/2025

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:07/01/2025 02:07
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

07/01/2025

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

2

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Trung cấp

Yêu cầu kinh nghiệm

Chưa có kinh nghiệm

Mô tả công việc

A Demand Planner is responsible for forecasting demand, managing inventory levels, and creating accurate forecast models based on industry trends and demand patterns. This role ensures the availability of the right products at the right time across distribution centers and retail stores by collaborating with stakeholders and cross-functional teams, including Marketing, Commercial, Buyer, Merchandise. 

1. Forecasting: 

  • Develop accurate demand forecasts by analyzing historical data, market trends, and sales patterns..

2. Collaboration:

  • Work closely with stores, departments like Marketing, Commercial, Buyer, Merchandise and suppliers to align demand forecasts with business goals.

3. Inventory Optimization: 

  • Balance inventory levels to prevent stockouts while minimizing excess inventory costs..

4. Risk Management: 

  • Identify potential risks (seasonal fluctuations, product launches, ETC.) and propose mitigation strategies.

5. Performance Metrics:

  • Track KPI and maintain relevant metrics to assess performance.
  • Analyze data to identify areas for enhancement.

6. Communication: 

  • Clearly communicate demand plans to stakeholders, including internal and external teams.

Yêu cầu công việc

1. Skills and Knowledge:

  • Proven track record in demand planning or related roles.
  • Proficient in using statistical tools and software for forecasting.
  • Understand retail dynamics, market trends, and consumer behavior.
  • Very good at critical thinking skill, problem solving skill.
  • Adaptability: Retail environments can be dynamic; you must adjust to changing conditions.
  • Communication skills: Effective English written and verbal communication.

2. Education and Experience:

  • Bachelor’s degree or equivalent experience: Typically in Business, Supply chain management, Statistics, or a related field..
  • 3+ years of strong experience in demand planning or supply planning, with retail experience is a plus.
  • Proficiency in MS Office Suite (Word, Excel, PowerPoint). Performance tools (PowerBI..) is a plus.

Quyền lợi

  • Competitive salary
  • Meal, Phone allowance
  • 24/24 Personal Accident insurance, Health insurance
  • Performance Bonus
  • Bao Viet Healthcare
  • Annual leave: 15 days per year
  • Social insurances according to local laws
  • BigXu voucher, parking card.

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Central Retail in Vietnam, 163 Phan Đăng Lưu, Phú Nhuận

Chia sẻ

Công Ty TNHH Dịch Vụ Eb

Địa chỉ:
163 Phan Đăng Lưu, P.1, Quận Phú Nhuận, TP.HCM

Quy mô:
Trên 300 người

Central Retail Việt Nam (CRV) là thành viên của Central Retail – Tập đoàn bán lẻ và bất động sản hàng đầu Thái Lan. Được thành lập vào tháng 7 năm 2011, Central Group Việt Nam là một trong những nhà bán lẻ hàng đầu trong khu vực. Với tầm nhìn phát triển bền vững,cam kết của chúng tôi nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam và đóng góp vào sự thịnh vượng của đất nước. Các hoạt động đa dạng của Tập đoàn tại Việt Nam bao gồm nhiều lĩnh vực khác nhau, từ điện máy, đồ thể thao, thời trang, cửa hàng bách hóa, bất động sản, thương mại điện tử đến siêu thị với quy mô hơn 15.000 nhân viên trên khắp cả nước.

Central Retail Việt Nam hiện sở hữu những thương hiệu như Big C, GO! Nguyễn Kim cùng với 268 cửa hàng và hơn 37 siêu thị trên cả nước.

img
Tải App Vieclam24h ngay!