mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Call Center Executive / Nhân Viên Cấp Trung Trực Tổng Đài

Mức lương:

Thoả thuận

Hạn nộp hồ sơ:

31/03/2025

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:19/02/2025 08:16
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

19/02/2025

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Cao đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

2 năm

Mô tả công việc

  • Ensure provision of high-quality services to all internal and external clients making enquiries and complaints by telephone (including inbound and pro-active calls).
  • Respond to all clients’ questions and requests accurately, quickly and in a professional manner.
  • Keep courteous, helpful and smile voice as communicating with all clients.
  • Cooperate up with related departments to ensure all customer enquiries/requests to be solved completely and satisfactorily.
  • Cooperate with relevant Departments on improving customer care services and solving complaints.
  • Work closely with the customer services and other operations areas in a team-based environment.
  • Contribute to maintaining professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress policies, ETC.)
  • Handle Outbound campaign as assigned (Welcome call, premium reminding, survey, lapsed, invest call…)
  • Support Clients via Messenger, Facebook, Email, Support FC via channel for MDRT/Hanwha Lead…).
  • Support periodic report (daily, weekly, monthly, …)
  • Support enhance system.
  • Hande others task as assigned.

Yêu cầu công việc

  • Good clerical work experience.
  • Good customer services experience
  • A minimum of one year experience in Call Center of Financial Company/Institution.
  • Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
  • Effective communication skills: writing, speaking and listening.
  • Working independently & with high pressure.
  • Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.

Qualification

  • Maintain a clear reporting line with line manager.
  • Work closely with the Customer Services and Operations team and a wide range of Head Office staff for daily processing.
  • Support all internal/ external customers in daily services. 

Position Challenges

  • Ensure that all transactions are handled promptly and effectively.
  • Ensure provision of customer focused services within agreed timeframes and standards while maintaining company standards/policies.

Knowledge

  • Graduated University/ Colleges
  • English at least level B
  • Microsoft office

Skills

  • Communication
  • Compliant handling  
  • Time management

Quyền lợi

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office 
  • 15 Annual leaves

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Quận 1

Chia sẻ

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Địa chỉ:
Tầng 14, số 81-85 Hàm Nghi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Quy mô:
Trên 300 nhân viên

Việc làm tương tự cho bạn

Chuyên Viên Quản Lý Rủi Ro / Risk Officer

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 58 ngày

Nhân Viên Kinh Doanh

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghiệp Tân Tạo - Tập Đoàn Tân Tạo (Itaco)

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 27 ngày

Management Reporting Analysis Officer / Chuyên Viên Quản Trị Và Phân Tích Báo Cáo

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 38 ngày

Policy Owner Services Officer / Chuyên Viên Quản Lý Hợp Đồng

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 38 ngày

Distribution Support Senior Officer (Event Management)/ Chuyên Viên Cấp Cao Hỗ Trợ Đại Lý & Kênh Phân Phối

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 12 ngày

Partnership Planning Officer / Chuyên Viên Lập Kế Hoạch Kênh Đối Tác

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 38 ngày

Customer Services Officer / Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 38 ngày

Trưởng Phòng Khách Hàng Môi Giới

Tổng Công Ty Cổ Phần Bảo Hiểm Hàng Không- Chi Nhánh Thủ Đức

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 13 ngày

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Quận 9

Công Ty Cổ Phần Vinhomes

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 20 ngày

Nhân Viên Lễ Tân Chung Cư - Quận 9

Công Ty Cổ Phần Vinhomes

Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 20 ngày
img
Tải App Vieclam24h ngay!