
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam
Call Center Executive / Nhân Viên Cấp Trung Trực Tổng Đài
Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!Ngày cập nhật:19/02/2025 08:16
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
19/02/2025
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
2 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Ensure provision of high-quality services to all internal and external clients making enquiries and complaints by telephone (including inbound and pro-active calls).
- Respond to all clients’ questions and requests accurately, quickly and in a professional manner.
- Keep courteous, helpful and smile voice as communicating with all clients.
- Cooperate up with related departments to ensure all customer enquiries/requests to be solved completely and satisfactorily.
- Cooperate with relevant Departments on improving customer care services and solving complaints.
- Work closely with the customer services and other operations areas in a team-based environment.
- Contribute to maintaining professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress policies, ETC.)
- Handle Outbound campaign as assigned (Welcome call, premium reminding, survey, lapsed, invest call…)
- Support Clients via Messenger, Facebook, Email, Support FC via channel for MDRT/Hanwha Lead…).
- Support periodic report (daily, weekly, monthly, …)
- Support enhance system.
- Hande others task as assigned.
Yêu cầu công việc
- Good clerical work experience.
- Good customer services experience
- A minimum of one year experience in Call Center of Financial Company/Institution.
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Working independently & with high pressure.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Qualification
- Maintain a clear reporting line with line manager.
- Work closely with the Customer Services and Operations team and a wide range of Head Office staff for daily processing.
- Support all internal/ external customers in daily services.
Position Challenges
- Ensure that all transactions are handled promptly and effectively.
- Ensure provision of customer focused services within agreed timeframes and standards while maintaining company standards/policies.
Knowledge
- Graduated University/ Colleges
- English at least level B
- Microsoft office
Skills
- Communication
- Compliant handling
- Time management
Quyền lợi
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Quận 1
Từ khoá
Chia sẻ
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam
Địa chỉ:Tầng 14, số 81-85 Hàm Nghi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Quy mô:Trên 300 nhân viên
Việc làm tương tự cho bạn
Chuyên Viên Quản Lý Rủi Ro / Risk Officer
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 58 ngày
Nhân Viên Kinh Doanh
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghiệp Tân Tạo - Tập Đoàn Tân Tạo (Itaco)
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 27 ngày
Management Reporting Analysis Officer / Chuyên Viên Quản Trị Và Phân Tích Báo Cáo
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 38 ngày
Policy Owner Services Officer / Chuyên Viên Quản Lý Hợp Đồng
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 38 ngày
Distribution Support Senior Officer (Event Management)/ Chuyên Viên Cấp Cao Hỗ Trợ Đại Lý & Kênh Phân Phối
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 12 ngày
Partnership Planning Officer / Chuyên Viên Lập Kế Hoạch Kênh Đối Tác
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 38 ngày
Customer Services Officer / Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 38 ngày
Trưởng Phòng Khách Hàng Môi Giới
Tổng Công Ty Cổ Phần Bảo Hiểm Hàng Không- Chi Nhánh Thủ Đức
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 13 ngày
Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Quận 9
Công Ty Cổ Phần Vinhomes
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 20 ngày
Nhân Viên Lễ Tân Chung Cư - Quận 9
Công Ty Cổ Phần Vinhomes
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 20 ngày