Công Ty Cổ Phần Maison Retail Management International
HCM - Customer Service Executive (E-Commerce)
Mức lương :
8 - 9 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
15/05/2024
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
15/04/2024
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Mô tả công việc
E-com / Hotline:
- Own all communications between the company and customers via phone channels, across hotlines.
- Ensure all incoming phone requests from customers are acknowledged, owned, handled within agreed time, and handled professionally leaving a high customer experience.
- Consult, advise, and assist customers with products, brands, prices, campaigns, services, orders, and policies via phone channels.
- Greet new Maison Online customers and confirm order details with the highest quality and time service levels to increase the chance of successful deliveries.
- Provide customer assistance in all operations related to orders, at each stage of the shipment, payment, return and refund processes; coordinate with internal teams to ensure all SLAs are met at each stage of the shipment, payment, return and refund processes.
- Decrease the loss of opportunity in Maison Online sale funnel by converting failed, cancelled, rejected, and returned orders.
- Identify potential customers from phone communications, actively interact, and transfer sales opportunities to the tele sales team.
- Have full understanding of Operations, Buying, Logistics, E-commerce, Marketing and Finance processes, together with customer service policies, to provide first level of customer support via hotline with the highest quality and time service levels.
- Escalate and transfer issues appropriately and correctly to the solutions team for requests that require further investigation.
Yêu cầu công việc
- Graduated College
- Experience from 1-2 years.
- Well communication skill.
- Problem solving and analysis skills.
- Friendly, enthusiastic, capable.
- Proficient in Word, Excel, Outlook, Internet and Power Point.
- Ability to adapt: Eager to learn
- Withstand pressure.
Quyền lợi
Benefits of Maisonista:
- Basic salary + lunch allowance + parking allowance
- 12 - 15 days annual leave
- Participate in Social Insurance according to labor law regulations
- Generali 24/7 accident insurance
- Periodic health examination
- 13th month bonus, Kpi bonus per year
- Review salary once a year
- Enjoy purchasing policies at preferential prices exclusively for Maison employees
Địa điểm làm việc
TP.HCM, 189 Dương Bá Trạc, Phường 1, Quận 8
Công Ty Cổ Phần Maison Retail Management International
Địa chỉ:189 Dương Bá Trạc, Phường 1, Quận 8, TP. Hồ Chí Minh
Quy mô:Trên 300 người
Được thành lập vào năm 2002 Công ty Cổ phần Maison (Maison) đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới thiệu các thương hiệu thời trang cao cấp và sang trọng tại Việt Nam. Sau thành công ngoài mong đợi của cửa hàng đầu tiên, hiện Maison đang là ngôi nhà chung của hơn 18 thương hiệu đình đám. Dự báo sẽ có nhiều thương hiệu mới được ra mắt vào năm 2022, thổi vào thị trường Việt Nam những giấc mơ thời trang bất tận.
Maison không chỉ lan tỏa văn hóa thời trang đa dạng mà còn mang đến một nền tảng thời trang giá trị, dịch vụ khách hàng, có trách nhiệm, để Việt Nam là điểm đến sành điệu cho tất cả các tín đồ thời trang.
Lợi Ích:
Maison giúp phát huy tiềm năng của nhân viên trong cả sự nghiệp lẫn cuộc sống cá nhân, đồng thời tạo nền tảng vững chắc cho các kế hoạch dài hạn.
Đổi Mới:
Maison giao phó trách nhiệm cho bạn và khuyến khích những sáng tạo trong công việc, bởi đây chính là chìa khóa dẫn đến thành công.
Phát Triển:
Ngoài các khóa đào tạo chuyên môn và kỹ năng mềm, môi trường làm việc đa dạng của Maison giúp bạn va chạm và tích lũy nhiều kinh nghiệm quý báu.
Liên Kết:
Thông qua thời trang, chúng ta là một thể thống nhất. Maison khuyến khích các hoạt động vui chơi, giải trí, xây dựng đội nhóm và các cuộc thi để kết nối và giao lưu giữa các phòng ban.