Công Ty Tnhh Empleyo Việt Nam
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Content Moderator (Biết Tiếng Thái)
Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!Ngày cập nhật:10/10/2024 02:11
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
10/10/2024
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
6
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Respond promptly to customer inquiries via phone, email, and ticketing system.
- Moderate content in Thai and make sure all information are proper and accurate
- Troubleshoot and resolve customer issues with patience and professionalism.
- Escalate complex issues to appropriate teams for resolution.
- Maintain a high level of customer satisfaction through excellent service.
- Keep detailed records of interactions and transactions in the CRM system.
- Collaborate with team members to improve processes and enhance customer experience.
Yêu cầu công việc
- Fluent in Vietnamese.
- Can use English verbally will be considered for the Team leader level
- Can read and write in Thai
- Strong communication and interpersonal skills.
- Customer-oriented mindset with a passion for helping people.
- Ability to multitask and prioritize tasks in a fast-paced environment
Quyền lợi
- Competitive salary and benefits package with 13th month bonus.
- Opportunity to work on a global project with a leading global client.
- Collaborative and dynamic work environment.
- Professional development opportunities.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, The Galleria Metro Tower, 59 Đ. Võ Nguyên Giáp, Thảo Điền, Thủ Đức
Từ khoá
Chia sẻ