mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

Quality Assurance Specialist (Contact / Call Center)

Mức lương:

14 - 16 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

10/01/2025

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:10/12/2024 01:54
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

10/12/2024

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên gia

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

  • Manage team in Quality Assurance
  • Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
  • Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and seller satisfaction remarks to improve on their communication and overall quality performance
  • Training CSR’s on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills
  • Providing report and analysis on quality progress to HOCS
  • Ensuring contact reason categories are tagged correctly
  • Generating process and guidelines for CSR’s to adhere
  • Ensuring recoveries are done
  • Attending calibration and meetings to ensure requirements are on par
  • Training CSR on new implementations and process changes.
  • Analyze the root cause of the issue and able to design action plan.
  • Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
  • Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
  • Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
  • Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, DSAT, CQM

Yêu cầu công việc

  • At least 1-year experience in QA position
  • Knowledge of Contact Centre methodologies and operational principles
  • Advanced knowledge of MS products, particularly Excel
  • Excellent communication skills
  • Analytical – Able to analyze data and draw insights
  • High level of accuracy and attention to detail
  • Innovative and able to influence others
  • Excellent process knowledge
  • Interpersonal and communication skill
  • Preferably from a voice process
  • People oriented mindset
  • English communication skil

Quyền lợi

  • Periodical bonus: twice/year
  • Position promotion, salary increase: once/year
  • 13th month salary, Bonuses, gifts for Holidays
  • Insurances followed Vietnamese Labor Law
  • Activities: Birthday party, Employee engagement activities

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Tân Bình

Chia sẻ

Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam

Địa chỉ:
19A Cộng Hòa, phường 12, quận Tân Bình, TP.HCM

Quy mô:
Trên 300 người

Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và các nước trên thế giới cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân viên làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.

Chúng tôi hiểu rằng "Nhân viên phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.

img
Tải App Vieclam24h ngay!