Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Giáo Dục Maas
Customer Service Executive
Mức lương :
7 - 9 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
08/03/2024
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Yêu cầu giới tính
Nữ
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Khác
Độ tuổi
22 - 28 tuổi
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
WORKING TIME: 8-hour rotating working shifts
- Day shift: 8.30 AM – 5.30 PM
- Night shift: 4.30 PM – 12.00 AM
You will work in rotating shifts with your colleagues and have up to 3 Night Shifts per week and have 1 day off at weekends.
You will work from home on the Night Shift and Weekends.
Lunch break: 12:00 PM – 01:00 PM
Evening break: 6:30 PM - 7:00 PM
or 7:30 PM - 8:00 PM
RESPONSIBILITIES
- Customer Care Services and Order Confirmation
- Inquire about customer needs and provide advice based on the given requirements.
- Generate a quotation based on the specified criteria.
- Address customer inquiries.
- Advise on package upgrades and confirm customer orders.
- Guide customers on payment and form-filling/upload procedures.
- Reconnect with previous customers to offer services.
- Ensure customers receive the best care and experience when using the company's services.
- Order Operations
- Provide order information to the Operations Management Department (OM) and payment details to the Accounting Department.
- Collaborate with the OM to monitor the order operation process.
- Address inquiries and support customers during the order operation process.
- Receive and send all assignment versions from writers to customers.
- Data Management and Internal Processes
- Maintain internal files, handover documents internally, and cross-referenced files with other departments.
- Conduct monthly data reconciliation processes with OM, Marketing (MKT), and Accounting Departments.
- Generate monthly reports for Customer Relations (CR) and propose solutions based on monthly data reports if any.
- Coordinate with the Order Management and Accounting Departments to process refund requests for customers.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in any subject is acceptable;
- 1-year experience in Sales and Customer Service is preferred;
- Understanding consumer trends and customer service needs;
- Thorough understanding of marketing and negotiating techniques;
- Proficient in CRM tools, sales process support tools,MS Officer and customer care
- Fluent in English, especially reading and writing;
- Self-driven and ability both working independently and in a team;
- High information security awareness;
- Time management skills.
Quyền lợi
- Attractive Income: up to 11.000.000 VND/month, including
+ Negotiable salary (7.000.000 - 9.000.000 VND/month)
+ Parking and meal allowances
+ Incentive
- 13th-month salary bonus;
- Salary review yearly;
- Insurance following the Labor Law;
- 13 days of annual leaves per year;
- Gift or allowance for holidays, birthdays, weddings, sicknesses, ETC.;
- Company trips & other team-building activities;
- Passionate, talented, young, and driven colleagues;
- Unlimited potential for your career growth because we are small and fast-growing;
- Free snacks, tea, and coffee for a tea break regularly.
Kỹ năng cần thiết
English proficiency•Customer Services•Time management.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Lakeview 1 Thủ Thiêm, P. An Khánh, Quận 2, Thủ Đức
Chia sẻ
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Giáo Dục Maas
Địa chỉ:Lake View 1, 19 To Huu, P. An Khánh, Quận 2, HCM
Quy mô:Dưới 10 người
Hoàn thành các bài viết chất lượng với 100% nội dung không đạo văn.
Thực hiện chỉnh sửa bài viết theo yêu cầu để đảm bảo chất lượng.
Thực hiện chỉnh sửa nội dung theo yêu cầu của khách hàng.
Nghiên cứu và chuẩn bị các bài luận và báo cáo theo yêu cầu.
Thực hiện chỉnh sửa bài viết theo yêu cầu để đảm bảo chất lượng.
Thực hiện chỉnh sửa nội dung theo yêu cầu của khách hàng.
Nghiên cứu và chuẩn bị các bài luận và báo cáo theo yêu cầu.