mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Sm Mega Vietnam

Admin And Traffic Coordinator (Nhân Viên Điều Phối Logistic Kiêm Admin Văn Phòng - Được Đào Tạo Công Việc)

Mức lương:

8 - 12 triệu

Hạn nộp hồ sơ:

19/02/2025

Khu vực tuyển:

TP.HCM

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:22/01/2025 09:08
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

22/01/2025

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

3

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Cao đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

Administrative Duties: 

Document Management: Prepare and manage contracts, invoices, and purchase orders. Maintain and organize company records, both physical and digital. 

Communication & Coordination: Act as a point of contact between internal departments and external partners. Respond to emails, phone calls, and inquiries in a timely and professional manner. 

Work with logistics service providers, customs authorities, and other relevant parties.

Collecting, and managing VAT invoices, and other supporting documents from suppliers, clients

Booking car rental, flight ticket, hotel for business trips for managers

General Office Support:  Schedule meetings, prepare agendas, and take minutes. Order office supplies and manage office equipment. 

Traffic/Logistics Duties: 

Shipment Coordination: Arrange and monitor domestic and international shipments of coffee. Ensure accurate and timely preparation of shipping documents (e.g., BL, invoices, packing lists, certificates of origin).

Qualifications: Education: Bachelor’s degree in Business Administration, Logistics, or a related field. 

Experience: At least 1 years of experience in administration or logistics (experience in coffee trading is a plus). 

Yêu cầu công việc

Strong organizational and multitasking abilities. 

Proficiency in Microsoft Office and logistics management software. 

Excellent communication skills in English (both written and spoken). 

Knowledge of shipping procedures and documentation.

University degree in Import-Export, Logistics or related majors - is an advantage

Quyền lợi

• Salary is negotiable and commensurate with ability.

• Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to the law.

• Other benefits of the company (if any).

• Opportunities for career advancement.

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Tầng 18, Tòa nhà ROX Tower, 180-192 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1

Chia sẻ

Công Ty TNHH Sm Mega Vietnam

Địa chỉ:
Tầng 18, Tòa nhà ROX Tower, 180-192 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Quy mô:
Dưới 10 người

Việc làm tương tự cho bạn

img
Tải App Vieclam24h ngay!