Công Ty TNHH Sm Mega Vietnam
Admin & Traffic Coordinator (Nhân Viên Hành Chính Tổng Hợp)
Cơ hội thu hút!
Đã có 13 ứng viên quan tâm ! Nộp hồ sơ ngay để không bỏ lỡ cơ hội này!Ngày cập nhật:22/01/2025 09:11
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
22/01/2025
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu bằng cấp
Cao đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Mô tả công việc
Administrative Duties:
- Document Management: Prepare and manage contracts, invoices, and purchase orders. Maintain and organize company records, both physical and digital.
- Communication & Coordination: Act as a point of contact between internal departments and external partners. Respond to emails, phone calls, and inquiries in a timely and professional manner.
- Work with logistics service providers, customs authorities, and other relevant parties.
- Collecting, and managing VAT invoices, and other supporting documents from suppliers, clients
- Booking car rental, flight ticket, hotel for business trips for managers
- General Office Support: Schedule meetings, prepare agendas, and take minutes. Order office supplies and manage office equipment.
Traffic/Logistics Duties:
- Shipment Coordination: Arrange and monitor domestic and international shipments of coffee. Ensure accurate and timely preparation of shipping documents (e.g., BL, invoices, packing lists, certificates of origin).
- Qualifications: Education: Bachelor’s degree in Business Administration, Logistics, or a related field.
- Experience: At least 1 years of experience in administration or logistics (experience in coffee trading is a plus).
Yêu cầu công việc
- Strong organizational and multitasking abilities.
- Proficiency in Microsoft Office and logistics management software.
- Excellent communication skills in English (both written and spoken).
- Knowledge of shipping procedures and documentation.
- University degree in Import-Export, Logistics or related majors - is an advantage
Quyền lợi
- Salary is negotiable and commensurate with ability.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to the law.
- Other benefits of the company (if any).
- Opportunities for career advancement.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Tầng 18, Tòa nhà ROX Tower, 180-192 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1
Từ khoá
Chia sẻ
Công Ty TNHH Sm Mega Vietnam
Địa chỉ:Tầng 18, Tòa nhà ROX Tower, 180-192 Nguyễn Công Trứ, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Quy mô:Dưới 10 người
Việc làm tương tự cho bạn
Nhân Viên Sales Admin - Tại Bình Tân (Đi Làm Ngay)
Công Ty TNHH Vàng Ban Mê
7 - 10 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 16 ngày
Nhân Viên Sales Admin / Sales (Biết Làm Hồ Sơ Thầu)
Công ty TNHH ĐT và PT Công Nghệ Đất Việt
9 - 14 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 31 ngày
Nhân Viên Kinh Doanh (Kiêm Sales Admin)
Công Ty TNHH Công Nghệ Song Nhân
9 - 11 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 22 ngày
HR & Admin Staff
Vpđd Premier Exim (Hk) Limited Tại Tp.HCM
Thoả thuận
TP.HCMTP.HCM
Còn 20 ngày
Nhân Viên Sales Admin
Công Ty CP XD TM Cơ Điện Bùi Gia
8 - 15 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 24 ngày
Kế Toán Bán Hàng / Sale Admin
Công Ty TNHH Thương Mại Và Đầu Tư Lê Quang
6 - 9 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 16 ngày
Sales Admin Non-Food (GT Chanel)
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Hương Thủy
11 - 15 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 16 ngày
Admin Staff (Horeca Chanel)
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Hương Thủy
6 - 9 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 26 ngày
Nhân Viên Sales Admin
Công Ty TNHH Thực Phẩm Doxaco
7 - 8 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 11 ngày
Nhân Viên Kế Toán Kiêm Sale Admin
Công Ty TNHH Công Thương Đồng Minh
8 - 10 triệu
TP.HCMTP.HCM
Còn 16 ngày