Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services
E-commerce Analytics & Tag Management Specialist
Mức lương :
Thoả thuận
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
04/11/2024
Cấp bậc
Quản lý cấp cao
Số lượng tuyển
10
Hình thức làm việc
Toàn thời gian tạm thời
Yêu cầu bằng cấp
Đại học
Yêu cầu kinh nghiệm
5 năm
Mô tả công việc
Team Introduction
We are seeking a candidate to handle tasks effectively while ensuring alignment with client expectations and internal processes. The ideal candidate should possess knowledge of global e-commerce platforms, with expertise in digital marketing and SEO. Experience with task management systems like Jira is a strong plus. This role requires excellent cross-functional collaboration skills to help streamline processes and enhance workflow efficiency across teams.
Your daily task:
- Evaluate Jira Tickets: Assess incoming Jira tickets to ensure requests meet current policies, standards, and workflows.
- Tag and Rule Management: Use Adobe Launch to manage tags and rules effectively.
- Debugging and Verification: Utilize debugging tools to confirm that tags and rules are functioning as intended.
Working time:
- Working time: 5 days/week (any 2 days off).
- Shift: Rotate 24/7 (according to the arrangement of the team leader)
Shift 1: 08:00 – 17:00
Shift 2: 16:00 – 01:00 (remote)
Shift 3: 00:00 – 09:00 (remote)
Yêu cầu công việc
Your background and skills:
- Excellent English written and verbal communication skills.
- Knowledgeable in Jira and Confluence for project and task management, with familiarity in other task management tools.
- Experienced in Tag Management Platforms such as Adobe Launch and Google Tag Manager (GTM),)
- Eexperience with data analysis system (Adobe Analytics, Google Analytics)
- Experienced with web-tag debugging and testing tools such as omnibug, fiddler and Adobe Experience Platform Debugger ETC.
IT's a big plus if you:
- Have experience in using Javascript, HTML.
- Have knowledge of IT development
Quyền lợi
Benefits:
- Opportunities for training and mentorship.
- A chance to kickstart your career in digital analytics and quality assurance.
- A dynamic and supportive work environment.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Quận 11
Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services
Địa chỉ:QTSC Building l,Lô 34, đường số 14, Công Viên Phần Mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô:Trên 300 người
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên.
Concentrix Việt Nam luôn đầu tư và nỗ lực nhằm cung cấp môi trường tốt nhất như:
Cơ hội học hỏi & phát triển
Kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể
Đầy đủ cơ hội phát triển nhân viên
Công nhận sự nỗ lực và sự cống hiến từ các cá nhân và tập thể
Sự khác biệt lớn khi có sự đồng hành tuyệt vời từ đội ngũ nhân viên Concentrix.
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín \" Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020\" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.