Công Ty Cổ Phần Thiết Bị - Vật Tư Khoa Học Kỹ Thuật Và Du Lịch Trung Sơn T.S.S.E
Nhân Viên Công Nghệ Thông Tin - Đi Làm Ngay
Mức lương :
15 - 25 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
24/09/2024
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
3 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Nhiệm vụ và trách nhiệm:
- The individual in this position is responsible to strengthen the informatics Sales & Support to address the customers’ requirements on Shimadzu informatics Solutions and Regulatory Compliance with respect to Laboratory, Instrument and Software operations.
- Mô tả công việc:
- Understanding of Product Configurations (Sales & Technical), Architecture, Technical Features of existing and new software platforms
- Provide and manage entire pre-sales activities together with field sales team to prepare the product configurations and position the right Informatics product solution.
- Manage and support for technical sales information to customers for product pitching to Order closure.
- Supports Field sales team by engaging customers and responding to customers’ enquiries on technical pre-sales queries.
- Demonstrate the product capabilities matching with customer requirements including presentations, live demonstrations, and necessary technical discussions.
- Organize customer workshops upon post-implementation of Informatics solutions.
- Responsible to provide timely support to customers.
- Excellent problem solving and troubleshooting skills.
- Pro-active and self-learning capability to study and solve the issues.
- Ability to learn new technologies quickly and with minimal guidance.
- Desire and enthusiastic to provide world class customer service.
- Ability to prioritize and/or multitask competing initiatives and out of the box thinking with an ability to constantly improve.
- To provide training and prepare Materials, SOPs on need basis.
- Manage and responsible for problem escalations until the solution is offered to customer.
- Co-ordinate with team members and other colleagues to resolve the problem reported by customer.
- Ensure quality support delivery as well manage day-to-day service management operations.
- To provide training and prepare Materials, SOP and to conduct the technical training courses for Shimadzu Informatics products.
- To keep updated with the latest trends in IT/Compliance/Pharma Regulations by communicating with team members.
- Create new solutions, strategies to improve Informatics Business
- Get thorough knowledge on Shimadzu Informatics products (CDS, LIMS and other Quality Management Solutions) to support pre-sales enquiries.
- Knowledge on 3RD Party software interfaces (CDS to LIMS), Interfaces (Data Transfer, Automation), instrument connectivity (CDS, SDMS, ETC…)
- Working experience in Pharma or any regulated industries QA/QC laboratory practices is added advantage.
Yêu cầu công việc
- Minimum a bachelor’s degree in chemistry/Biochemistry/IT/Computer Science/Instrumentation or equivalent with 5+ years of analytical instruments working experience.
- Experience working as Informatics Sales position with on-site product demonstrations and presentations.
- Project management skills preferred.
- This position requires extensive contact with customers and therefore outstanding written and oral communication skills are required.
- Ability to build and maintain relationships with internal and external customers.
- The ability to work independently with little supervision and a strong work ethic is critical.
- Experience working in matrix organization/team is a plus.
- Experience in implementing laboratory informatics products such as CDS, LIMS, SDMS, ELN, Microsoft SQL Server, Oracle DB, VMWare, Citrix are preferred.
- Experience on working within a regulated environment for the Pharmaceutical and/or Medical Device industry preferred.
Quyền lợi
- Lương Mức lương khởi điểm: Được thỏa thuận theo năng lực cộng các khoản thưởng theo tình hình hoạt động của Công ty.
- Thưởng tết, lương tháng 13, xét tăng lương 01 lần/năm.
- Chế độ BHXH, BHYT, Nghỉ lễ, Nghỉ phép theo qui định nhà nước.
- Được đào tạo tại Việt Nam và nước ngoài
- Đào tạo kiến thức, chuyên môn cao hơn tại Công ty
- Môi trường làm việc: Năng động, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và phát triển cá nhân.
- Thời gian làm việc:
- Từ Thứ 2 đến thứ 6: Sáng từ 8:00 đến 12:00; Chiều từ 13:30 đến 17:30.
- Thứ 7: Sáng từ 8:00 đến 12:00.
- Nhận lịch phân công từ Ban lãnh đạo công ty
Địa điểm làm việc
TP.HCM, 38/16 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 15, Phú Nhuận
Chia sẻ