Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam

Nhân Viên Kế Toán

Mức lương :

9 - 10 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

Đã hết hạn

Khu vực tuyển :

TP.HCM

Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

29/01/2024

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Yêu cầu giới tính

Nữ

Số lượng tuyển

2

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Cao đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

• Hạch toán các khoản thu tiền bán hàng, chi tiền ngân hàng.

• Hỗ trợ nhận hóa đơn đầu vào, xuất hóa đơn đầu ra,

• Kiểm tra, đối chiếu và hạch toán doanh thu bán hàng.

• Kiểm tra, hạch toán chi phí lương.

• Hỗ trợ lập hợp đồng lao động.

• Lưu trữ dữ liệu kế toán theo quy định.

• Các công việc khác theo sự phân công của Kế toán trưởng.

Yêu cầu công việc

- Có kinh nghiệm tối thiểu 1 năm làm kế toán.

- Thành thạo vi tính văn phòng Word, Excel.

- Biết sử dụng phần mềm kế toán.

- Chịu khó, trung thực, cẩn thận, nhiệt tình, nhanh nhẹn và có trách nhiệm trong công việc.

- Có kỹ năng làm việc nhóm, độc lập.

- Tốt nghiệp Cao đẳng trở lên.

Quyền lợi

- Tổng thu nhập 10.000.000 đồng

- Chế độ nâng lương linh hoạt; thưởng tháng 13 và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của Công ty.

- Được tham gia đầy đủ chế độ phúc lợi, BHXH theo quy định của pháp luật.

- Được ký Hợp đồng lao động sau thời gian thử việc. Lương thử việc 100%.

- Được làm việc trong môi trường thân thiện, năng động, cầu tiến đảm bảo đầy đủ các trang thiết bị, vật dụng… phục vụ tốt nhất cho công việc.

- Công ty dịch vụ nên công việc nhẹ nhàng, thoải mái ít áp lực, không cần làm thêm giờ.

- Được đào tạo nhằm nâng cao nghiệp vụ, chuyên môn.

 - Được hưởng 14 ngày phép/năm.

 - Làm việc từ sáng thứ 2 đến chiều thứ 6.

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Lầu 7 Tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân,, Quận 1

Chia sẻ

Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam

Địa chỉ:
Lầu 7 Tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân Quận 1 TP HCM

Quy mô:
Trên 300 người

https://www.hmcloyalty.com/

Hospitality Marketing Concepts ( HMC ) - Headquartered in Newport Beach, Southern California, HMC is the world’s leading full service loyalty solution provider for more than 1,250 four- and five-star hotels and luxury brands. The company’s offerings include paid membership loyalty programs, white-labeled points-based loyalty programs, booker’s programs, meetings platforms and corporate incentive programs. HMC leads the industry in new proprietary operational technologies, state-of-the-art Customer Relationship Management (CRM) systems, and highly detail-oriented personalized service.

The Company’s hotel membership programs are sold for an annual fee and provide customers with an array of complementary and discounted hotel services. In return for offering these benefits to program members, participating hotels receive incremental business from members in addition to a share of the membership fees generated by the program.

HMC provides a turnkey solution to hotel clients, from the initial concept and design, to IT and mobile app deployment, management and ongoing marketing and customer service. HMC also operates two proprietary global hotel loyalty networks: CLUBHOTEL and VOILÀ Hotel Rewards, further improving our client’s business opportunities through the world.

CLUBHOTEL boasts the largest variety of brands and independent properties around the world. The program is currently offered at over 720 luxury hotels in 52 countries and in more than 447 cities.

VOILÀ Hotel Rewards is the world’s number one loyalty program that unites a network of more than 25 select global hotel brands. VOILÀ’s points-based frequency guest program provides recognition benefits and Award Night room redemption opportunities at participating network hotels. VOILÀ provides hotel- or group-branded loyalty solutions for our partner hotels, with VOILÀ acting as the supporting brand. VOILÀ’s global presence also allows members to earn and redeem points across a wide variety of redemption partners – including airlines, retail merchants and charities.

Since its founding in 1988, HMC has consistently demonstrated its ability to both add hotel clients and sell memberships. This growth has primarily been accomplished through targeted geographic growth initiatives and the establishment of the industry’s largest and most expansive infrastructure of approximately 150 call centers. Headquartered in Newport Beach, California, HMC employs worldwide approximately 2,000 full- and part-time employees.

HMC at a Glance:

Founded in 1988 – Headquarters in Newport Beach, California

  • Nearly 30 years of experience and expertise
  • 500 HMC corporate staff worldwide
  • 1,500 HMC total sales staff worldwide
  • HMC programs are found in 50 Countries, 450 cities
  • 65 HMC owned Sales & Support Offices
  • Approximately 1,000 hotel partners
  • Advanced usage tracking and Customer Relationship Management (CRM) applications
  • Custom e-commerce solutions
  • Industry leading loyalty program Mobile Apps

Regional Corporate offices in:

  • Dubai
  • London
  • Kuala Lumpur
  • Newport Beach
Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img