Chi Nhánh Công Ty Cổ Phần Hiếu Đức - Sila Urban Living
Nhân Viên Lễ Tân Nam Ca Đêm (Front Office Officer - Night Shift)
Thông tin chung
Ngày đăng
28/10/2024
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
• Attends to all telephone calls, incoming, outcoming correspondence, prepares and issues requisitions, memos, reports on the request of the Front Office Manager.
• Properly maintains and updates files and records.
• Arranges appointments and updated.
• Provide a courteous and professional service at all times, maintain good working relationships with your own colleagues and all other departments.
• Prepare the statistic reports for rooms including the production of our market segmentation.
• Perform other duties that may be assigned by the management from time to time
• To have a complete understanding of and adhere to the hotel’s policy relating to Fire, Hygiene, Health and Safety.
• To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times.
• To have a complete understand of the hotel’s employee handbook and adhere to the regulations contained within.
• To assist in the building of an efficient team of employees by taking an active interest in their welfare, safety and development.
• To ensure that no confidential information in divulged without prior consult of Front Office Manager.
• Ensures that the established quality standard and a high level of work performance are maintained.
• Establish Effective Employee relations, maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotels guest, clients, head of department and employees.
Yêu cầu công việc
- Nam Tuổi: 18-30 tuổi
- Ngoại hình ưa nhìn và thân thiện
- Có bằng cấp cao đẳng hoặc đại học Quản trị nhà hàng/khách sạn hoặc Quản trị kinh doanh.
- Có kinh nghiệm 1 năm tại vị trí tương đương hoặc trong lĩnh vực chăm sóc khách hàng.
- Có tinh thần và kỹ năng chăm sóc khách hàng tốt.
- Có kỹ năng sử dụng thành thạo các phần mềm Microsoft và phần mềm khách sạn Protel là một lợi thế.
- Tiếng anh giao tiếp tốt và có ngôn ngữ thứ hai là một lợi thế.
Quyền lợi
- Lương cơ bản + Thưởng phí phục vụ (service charge) hằng tháng + tiền bonus theo quý 4tr5
- Lương tháng 13.
- Phụ cấp cơm trưa, xăng xe và gởi xe miễn phí.
- 12 ngày nghỉ phép năm theo quy định pháp luật
- Bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn 24/24h
- Môi trường làm việc hòa đồng, thân thiện và có khả năng thăng tiến.
- Đào tạo theo quy chuẩn của khách sạn 4 sao.
- Đánh giá và tăng lương theo năng lực hằng năm.
- Các chế độ đãi ngộ khác theo chính sách công ty.