Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam
Nhân Viên Telesales Thu Nhập Đến 15 Triệu Tại Tp. HCM
Mức lương :
10 - 15 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
10/04/2024
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
20
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Độ tuổi
18 - 40 tuổi
Yêu cầu bằng cấp
Trung cấp
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Mô tả công việc
- Liên hệ với khách hàng tiềm năng (doanh nghiệp, cá nhân) qua điện thoại, quảng bá, giới thiệu thông tin về sản phẩm/dịch vụ.
- Tiếp nhận và xử lý những đơn đặt hàng qua điện thoại.
- Giải đáp các thông tin về sản phẩm/dịch vụ đến khách hàng bao gồm như tính năng, tiện ích, giá cả,…
- Điều chỉnh doanh số phù hợp với kịch bản bán hàng, đáp ứng nhu cầu của từng khách hàng cụ thể.
- Xin thông tin của khách hàng như tên, địa chỉ, số điện thoại để chốt đơn.
- Thu hồi ý kiến phản ứng của khách hàng về sản phẩm sau khi sử dụng.
- Tổng hợp các thông tin của khách hàng tiềm năng để thực hiện chăm sóc nhiều lần.
- Tiến hành các cuộc khảo sát theo yêu cầu của doanh nghiệp.
- Lên lịch hẹn giữa khách hàng tiềm năng và nhân viên bán hàng.
- Cung cấp các văn bản, bài thuyết trình, thông tin quảng cáo cho các khách hàng tiềm năng, khách hàng đã sử dụng sản phẩm/dịch vụ.
*Văn phòng HCM: Lầu 7, tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân, Quận 1, Thành phố HCM
Yêu cầu công việc
- Giọng nói rõ, to, lưu loát.
- Có kỹ năng giao tiếp tốt.
- Ham học hỏi, muốn phát triển bản thân.
- Tích cực, năng lượng
Quyền lợi
- Lương cơ bản + thưởng nóng cạnh tranh nhất trong ngành >15 Triệu
- Làm việc tại văn phòng, không đi thị trường.
- Môi trường làm việc tiện nghi - mát mẻ - thoải mái.
- Đồng nghiệp thân thiện và luôn luôn nhiệt tình hỗ trợ.
- Cơ hội được đào tạo chuyên nghiệp và phát triển bản thân.
- Thực hiện đầy đủ các chế độ dành cho người lao động theo như quy định của pháp luật (BHXH, BHYT, BHTN…).
- Được hưởng các chế độ theo quy định của công ty .
- Lương tháng 13. 12 ngày phép/năm
- Làm giờ hành chính 8:30 -5:30. Có nghỉ trưa. (Thứ 7 làm nửa ngày - Chủ nhật nghỉ)
Kỹ năng cần thiết
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Lầu 7 Tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân,, Quận 1
Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam
Địa chỉ:Lầu 7 Tòa nhà HDTC 36 Bùi Thị Xuân Quận 1 TP HCM
Quy mô:Trên 300 người
https://www.hmcloyalty.com/
Hospitality Marketing Concepts ( HMC ) - Headquartered in Newport Beach, Southern California, HMC is the world’s leading full service loyalty solution provider for more than 1,250 four- and five-star hotels and luxury brands. The company’s offerings include paid membership loyalty programs, white-labeled points-based loyalty programs, booker’s programs, meetings platforms and corporate incentive programs. HMC leads the industry in new proprietary operational technologies, state-of-the-art Customer Relationship Management (CRM) systems, and highly detail-oriented personalized service.
The Company’s hotel membership programs are sold for an annual fee and provide customers with an array of complementary and discounted hotel services. In return for offering these benefits to program members, participating hotels receive incremental business from members in addition to a share of the membership fees generated by the program.
HMC provides a turnkey solution to hotel clients, from the initial concept and design, to IT and mobile app deployment, management and ongoing marketing and customer service. HMC also operates two proprietary global hotel loyalty networks: CLUBHOTEL and VOILÀ Hotel Rewards, further improving our client’s business opportunities through the world.
CLUBHOTEL boasts the largest variety of brands and independent properties around the world. The program is currently offered at over 720 luxury hotels in 52 countries and in more than 447 cities.
VOILÀ Hotel Rewards is the world’s number one loyalty program that unites a network of more than 25 select global hotel brands. VOILÀ’s points-based frequency guest program provides recognition benefits and Award Night room redemption opportunities at participating network hotels. VOILÀ provides hotel- or group-branded loyalty solutions for our partner hotels, with VOILÀ acting as the supporting brand. VOILÀ’s global presence also allows members to earn and redeem points across a wide variety of redemption partners – including airlines, retail merchants and charities.
Since its founding in 1988, HMC has consistently demonstrated its ability to both add hotel clients and sell memberships. This growth has primarily been accomplished through targeted geographic growth initiatives and the establishment of the industry’s largest and most expansive infrastructure of approximately 150 call centers. Headquartered in Newport Beach, California, HMC employs worldwide approximately 2,000 full- and part-time employees.
HMC at a Glance:
Founded in 1988 – Headquarters in Newport Beach, California
- Nearly 30 years of experience and expertise
- 500 HMC corporate staff worldwide
- 1,500 HMC total sales staff worldwide
- HMC programs are found in 50 Countries, 450 cities
- 65 HMC owned Sales & Support Offices
- Approximately 1,000 hotel partners
- Advanced usage tracking and Customer Relationship Management (CRM) applications
- Custom e-commerce solutions
- Industry leading loyalty program Mobile Apps
Regional Corporate offices in:
- Dubai
- London
- Kuala Lumpur
- Newport Beach