Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Quality Assurance Specialist (Contact / Call Center)
Thông tin chung
Ngày đăng
10/12/2024
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Chuyên gia
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Ngành nghề
Mô tả công việc
- Manage team in Quality Assurance
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and seller satisfaction remarks to improve on their communication and overall quality performance
- Training CSR’s on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills
- Providing report and analysis on quality progress to HOCS
- Ensuring contact reason categories are tagged correctly
- Generating process and guidelines for CSR’s to adhere
- Ensuring recoveries are done
- Attending calibration and meetings to ensure requirements are on par
- Training CSR on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.
- Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, DSAT, CQM
Yêu cầu công việc
- At least 1-year experience in QA position
- Knowledge of Contact Centre methodologies and operational principles
- Advanced knowledge of MS products, particularly Excel
- Excellent communication skills
- Analytical – Able to analyze data and draw insights
- High level of accuracy and attention to detail
- Innovative and able to influence others
- Excellent process knowledge
- Interpersonal and communication skill
- Preferably from a voice process
- People oriented mindset
- English communication skil
Quyền lợi
- Periodical bonus: twice/year
- Position promotion, salary increase: once/year
- 13th month salary, Bonuses, gifts for Holidays
- Insurances followed Vietnamese Labor Law
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Tân Bình
Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Địa chỉ:19A Cộng Hòa, phường 12, quận Tân Bình, TP.HCM
Quy mô:Trên 300 người
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và các nước trên thế giới cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân viên làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi hiểu rằng "Nhân viên phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.