Công Ty Cổ Phần BPO Mắt Bão
Chuyên Viên Đào Tạo - Dịch Vụ Call Center
Mức lương :
16 - 18 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
13/09/2024
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Mô tả công việc
✓ Responsible for day-to-day functional direction of agents within the program training classroom environment, including student progress monitoring for the duration of training, providing coaching and developmental feedback and readiness recommendations
✓ Utilize effective presentation and facilitation skills including creative training techniques and adult/accelerated learning techniques using a variety of training delivery modalities in a classroom environment
✓ Prepare and present training materials through classroom learning, hands on demonstrations, and supporting activities
✓ Accountable for achieving individual training performance metrics
✓ Support and partner with Operations to transition of agents from training to production environment, ensuring competency levels meet business needs (where required)
✓ Maintain relevant product knowledge for each account by taking calls, attending client and cross functional meetings (as needed), and side by side observations
✓ Ensure effective, consistent communication with managers, peers, and other resource groups, including dayto day informal interaction with clients
✓ May support Instructional Design team in designing and developing training materials for various instructional delivery methods including computer-based training, interactive, classroom training, and written job aids
✓ Measure the effectiveness of training programs using various feedback methods – focus groups, interviews, and surveys that will lead to enhancement of training resources and programs based on results of evaluation
✓ Recommend curriculum modifications to Training Manager/Supervisor based on internal customer feedback and/or Training Needs Analysis
✓ Participate and contribute to continuous learning culture by maintaining engagement on change management, product and services releases, policies, processes, and procedures
THỜI GIAN LÀM VIỆC: 8h - 17h từ thứ Hai - thứ Bảy, off cố định CN
Yêu cầu công việc
✓ Strong knowledge in training sales team
✓ Proven experience in training methodologies, and soft skills (communication skills, critical thinking, time management, team building, ETC.)
✓ Strong communication skills, both written and verbal
✓ Proficient in Microsoft Office
✓ Demonstrated ability to multi-task, prioritize, and meet timelines on deliverable
✓ Self-starter, sense of urgency, and works well under pressure
✓ Strong attention to detail
✓ Sense of professionalism and ability to develop good relationships
Quyền lợi
➢ Lương: discussed during interview
➢ 2 month probation: received 100% basic salary
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Pay social insurance, health insurance and full benefits according to labor law
➢ Internal activities: Monthly birthday parties, Christmas parties,...
➢ Gifts for Employees and Families: Birthday, holiday (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival,...)
Địa điểm làm việc
TP.HCM, 12A Núi Thành, Tân Bình
Công Ty Cổ Phần BPO Mắt Bão
Địa chỉ:12A Núi Thành quận Tân Bình
Quy mô:Trên 300 người
Công ty Cổ phần BPO MẮT BÃO - nhà cung cấp dịch vụ: Chăm sóc khách hàng (Call Center), xử lý dữ liệu, tư vấn, đào tạo tốt nhất tại Việt Nam. MẮT BÃO BPO được biết đến với dịch vụ chuyên nghiệp, đa dạng cùng nền văn hóa đặc sắc với hơn 2000 nhân viên trên cả nước.
Đáp ứng nhu cầu phát triển bền vững, Công ty chúng tôi vinh dự mời quý anh chị tìm hiểu và gia nhập cùng đội ngũ MẮT BÃO BPO. Chúng tôi rất trân trọng sự giới thiệu của quý anh chị đến bạn bè, đồng nghiệp về MẮT BÃO, môi trường làm việc với trang thiết bị hiện đại, thu nhập tương xứng với khả năng.