mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Frontier Consulting Việt Nam

Nhân Viên Giám Sát Hiện Trường

Mức lương :

13 - 20 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

Đã hết hạn

Khu vực tuyển :

TP.HCM

Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

18/11/2024

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Yêu cầu giới tính

Nam

Số lượng tuyển

2

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Độ tuổi

25 - 28 tuổi

Yêu cầu bằng cấp

Đại học

Yêu cầu kinh nghiệm

2 năm

Mô tả công việc

- Making the quotation for construction 

- Checking the shop-drawing for construction 

- Making the schedule for construction 

- Arranging subcontractors for construction 

- Supervising at construction site. 

- Negotiating with subcontractors for construction solutions 

- Period reporting to superior (daily, monthly…) 

- Any other related tasks (cleaning, delivering material, assisting sub-contractors and ETC). 

 

- Làm báo giá dự án 

- Kiểm tra bản vẽ triển khai biện pháp thi công 

- Đưa ra và quản lý tiến độ thi công 

- Sắp xếp và điều phối các nhà thầu phụ 

- Giám sát tiến độ và chất lượng tại công trình 

- Thương thảo và bàn bạc với nhà thầu phụ về biện pháp thi công 

- Báo cáo cho cấp trên định kì và không định kì 

- Các công việc liên quan nếu có (Làm sạch, vận chuyển nguyên vật liệu, hỗ trợ nhà thầu phụ,…).

Yêu cầu công việc

- Basic communication in English. 

- Prioritize young candidate, be eager to learn, be trained if candidates do not have much experience 

- Be ready to overwork (at night, weekend). 

- Age from 25- 28 years old 

 

- Giao tiếp Tiếng Anh cơ bản. 

- Ưu tiên ứng viên trẻ, ham học hỏi, sẽ được đào tạo nếu chưa có nhiều kinh nghiệm 

- Sẵn sàng làm thêm giờ 

- Tuổi từ 25 - 28 tuổi

Quyền lợi

- 13th month salary 

- Laptop, Cellphone, Ipad 

- 12 Paid Holidays/ year, plus 5 Special days for 1 year experience 

- Annually Health Checking & Company Travelling 

- Refresh area in office 

- All the regulations followed government’s law 

- Foreign working environment, opportunity of training and working in Japan. 

 

- Tháng lương thứ 13 

- Được trang bị riêng laptop, điện thoại 

- 12 ngày phép/ năm, thêm 5 ngày phép đặc biệt sau 1 năm kinh nghiệm 

- Khám sức khỏe và Du lịch công ty hàng năm 

- Tất cả quy định theo đúng Bộ luật lao động 

- Môi trường làm việc nước ngoài, cơ hội được đào tạo và làm việc tại Nhật

Địa điểm làm việc

TP.HCM, Tầng 2, tòa nhà Giầy Việt Plaza, 180-182 Lý Chính Thắng, Phường 9, Quận 3

Chia sẻ

Công Ty TNHH Frontier Consulting Việt Nam

Địa chỉ:
Tầng 2, tòa nhà Giầy Việt plaza, 180-182 Lý Chính Thắng, Phường 9, Quận 3, Hồ Chí Minh

Quy mô:
10 - 150 người

Frontier Consulting Vietnam Co., Ltd

Japanese:有限会社フロンティアコンサルティング ベトナム

Website: http:// www.frontierconsul.net /

Trụ sở / Head Office : Tokyo, Japan

Địa điểm làm việc / Place of work: 167 Phố Trung Kính, Phường Yên Hòa, Quận Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam


We are devoted to the improvement of our clients’ performance through office renovation and relocation.The Frontier Consulting Co. Ltd. was established in Tokyo in 2007. We have since established a branch office in Nagoya in 2008 and later on, another branch office in Osaka in 2009. We have been operating with 8 branches in 4 countries for the past few years and have been involved in the office relocation and renovation business for the past five years. Our company’s achievements and know-how—gained through the process of office establishment—were awarded with Japan’s Best Venture 100 Prize in 2009 and 2010.

Although we have been enhancing our clients’ performance for only the past few years, we decided to establish our representative office in Hanoi in order to enhance the workplace in Vietnam. Our main mission in Vietnam is to meet the demand for technology by bringing our high quality interior technology to the table. We established Hanoi Headquarters since 2011, & glad to open HCMC branch since 2016. We started with 3 staff & now there are apporoximately 50 staff through 7 years of development.

We believe that IT is necessary to have a great wealth of knowledge about interior design and to know how IT is obtained. In order to maintain our high-quality standards, we find skillful sub-contractors who maintain our standards, communicate with them efficiently and accurately, and set the example for how an office interior should appear.

img
Tải App Vieclam24h ngay!