insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Chi Nhánh Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Tại Thành Phố Hồ Chí Minh

Customer Service Staff

Mức lương :

9 - 15 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

24/06/2024

Khu vực tuyển :

Bình Dương

Ngày cập nhật:24/05/2024 08:17
Lượt xem:617
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

24/05/2024

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

2

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

  • Receive requests and related documents from customers or Yusen overseas agents (service quotes, import / export procedures for goods, problem solving, document requests, Customs procedure advices, procedures for payment ...)
  • Check the conditions of performing services for customers (Have a service contract yet? Is there a quotation yet? ...)
  • Check the validity of documents, delivery conditions, and related costs to identify the payer and confirm payment. Or transfer to the BD sales section for a quotation
  • Coordinate and corporate with the operation departments to solve arising issues related to the shipment, report to the management directly to give a suitable and timely solution advice. Follow up the results and if necessary, record, report as form, regulations and instructions.
  • Coordinate with other BU departments in the company to find out, update and consult solutions to customers. Update new regulations, circulars or feedback from relevant agencies and departments as the request of customers.
  • Updating market information and trends through customers and sharing IT with sales staff.
  • Other jobs as agreed and entrusted by the superior depending on the actual situation.

Yêu cầu công việc

  • University or higher, with priority in Economics, Foreign trade, Commerce
  • At least 1-year experience in logistics field
  • Have knowledge about logistics, economic, commerce.
  • Proficient in Microsoft office, drafting email

Quyền lợi

  • Bonus 2 times per year.
  • Mobile phone allowance, transportation allowance.
  • Salary yearly adjustment.
  • Full salary insurance payment

Địa điểm làm việc

Bình Dương, 8 Hữu Nghị, Binh Hoà, Thuận An

Chia sẻ

Chi Nhánh Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Tại Thành Phố Hồ Chí Minh

Địa chỉ:
8 Hữu Nghị, Binh Hoà,Thuận An, Bình Dương

Quy mô:
Trên 300 người

We, YUSEN LOGISTICS (VIETNAM) was established in 2003 with 19 offices in Vietnam.  

With the core supply chain elements, such as International Freight Forwarding (by air or ocean), Contract Logistics - Warehousing, and Transportation (such as trucking), Yusen Logistics (Vietnam) can offer complete supply chain solutions utilizing high quality infrastructure, modern warehouse facilities, and proven IT systems to meet and exceed the expectations of our customers. 


“JOIN US, THINK TOGETHER - MOVE TOGETHER - SUCCESS TOGETHER”

Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img