mobile notification
Ứng tuyển 1 chạm - Mọi lúc mọi nơi
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

CN Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Tại Tp. HCM

Customer Service Supervisor

Mức lương:

Thoả thuận

Hạn nộp hồ sơ:

21/01/2025

Khu vực tuyển:

Bình Dương

Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!
Ngày cập nhật:07/01/2025 10:50
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

07/01/2025

Cấp bậc

Quản lý cấp cao

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

3 năm

Mô tả công việc

1.Receive Customer's requests:

-Receive requests and related documents from customers or Yusen overseas agents (service quotes, import / export procedures for goods, problem solving, document requests, Customs procedure advices, procedures for payment, ETC)

2.Coordinate to carry out the plan according to customer requirements:

-Planning to perform services as the request of customers and transfer information, operation request together with documents to the relevant business departments (if that department is not received) to coordinate the implementation following to the process and instructions.

-Follow closely the schedule and update information, shipment status and arising problems (if any) to customers. Adjust the delivery / pick up plan appropriately according to actual situation.

3.Record revenue/cost

-Record revenue/cost and make Debit note for Non-BUs charges for each shipment then send to Billing or IFF Department.

-Coordinate with BID, FAD and BD Sales to follow and chase payment of customers to ensure payment on time.

4.Supervise daily jobs of subordinates

5.Assisting Assistant Manager in developing processes

-Regularly checking and making plans for the contingency and transfer work jobs of members in a flexible and reasonable way to achieve the volume and quality of work as planned.

-Contribute ideas, support the Assistant manager in proposing improvement of procedures being implemented according to criteria of safety, effectiveness and cost reduction.

6. Other tasks would be required by the Line Manager

Yêu cầu công việc

1.University Graduated majoring in Transportation/Economics or other relevant fields

2.At least 3 years experiences at the same position in logistics field

3. Excel at teamwork, communication skill and customer focus, problem-solving skills

4.Excel at Planning, Organizing and supervisory, Guiding and coaching

5.Have knowledge about logistics, economic, commerce

6. Good at English and proficient in Microsoft office

Quyền lợi

1.Attractive Salary Package

2.Gasoline Allowance

3.Bonus of 1 to 3 months' salary

4. Social insurance

5. Annual health check

6. Others upon discussing on the Interview

Địa điểm làm việc

Bình Dương, VSIP 1 6 Đại lộ Tự Do, Khu Công Nghiệp Việt Nam – Singapore 1,, Thuận An

Chia sẻ

CN Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) Tại Tp. HCM

Địa chỉ:
VSIP I, Số 6 Đại lộ Tự Do, Thuận An, Thuận An, Bình Dương

Quy mô:
Trên 300 người

Bắt đầu hoạt động kinh doanh từ năm 1950, Yusen tập trung cho các dịch vụ chính: vận tải hàng không, vận tải hàng biển, vận tải đất liền trong và ngoài nước. Hệ thống chi nhánh đã mở tại 37 quốc gia tại các vùng miền: Mỹ, châu Âu, Nam và Đông Á, châu Đại Dương. Điều này có nghĩa, mọi nhu cầu của khách hàng sẽ được Yusen đáp ứng tại chỗ và ngay lập tức.

Việc làm tương tự cho bạn

Không có việc làm phù hợp.
img
Tải App Vieclam24h ngay!