![logo](/img/vieclam24h_logo_customer.jpg)
Công Ty TNHH Môi Giới Bảo Hiểm Lk Việt Nam
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Services)
Cơ hội đầu tiên!
Hãy là người đầu tiên nộp hồ sơ!Ngày cập nhật:11/02/2025 09:44
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
11/02/2025
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Ngành nghề
Mô tả công việc
Perform customer service-related tasks that are directed by Manager and aligned with service standards, including but not limited to:
- Enter and update customer information in the database.
- Prepare presentation files and relevant documents for client meetings.
- Handle correspondence, back-up help-line service when needed and coordinate with Manager to response to clients.
- Filing & documentation.
- Handle other customer service/sales administration tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree or above in any field.
- Proficiency in Microsoft Office (Especially in Excel).
- English communication skills.
- Hard working, careful & be an active learner.
- High pressure & time management skills.
Quyền lợi
- Learning about insurance broking business & working skills relating to client management.
- Working in the professional & dynamic environment.
- Working time: 40 hours per week, 08:30 to 17:30, Monday to Friday.
- Salary, Bonus: as negotiation.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Phòng 810&818 Sunwah Tower, 115 Nguyễn Huệ, phường Bến Nghé, Quận 1
Từ khoá
nhân viên chăm sóc khách hàngnhân viên chăm sóc khách hàng viettelnhân viên chăm sóc khách hàng mobifonechăm sóc khách hàngchăm sóc khách hàng vnptdịch vụ chăm sóc khách hàngchuyên viên chăm sóc khách hàngnhân viên chăm sóc khách hàng tại tphcmnhân viên chăm sóc khách hàng part timechăm sóc khách hàng qua điện thoạiViệc làm TP.HCMBảo hiểmCông Ty TNHH Môi Giới ...
Chia sẻ