
Công Ty TNHH Môi Giới Bảo Hiểm Lk Việt Nam
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Services)
Cơ hội thu hút!
Đã có 12 ứng viên quan tâm ! Nộp hồ sơ ngay để không bỏ lỡ cơ hội này!Ngày cập nhật:11/02/2025 09:44
Chi tiết tuyển dụng
Công ty
Thông tin chung
Ngày đăng
11/02/2025
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Mô tả công việc
Perform customer service-related tasks that are directed by Manager and aligned with service standards, including but not limited to:
- Enter and update customer information in the database.
- Prepare presentation files and relevant documents for client meetings.
- Handle correspondence, back-up help-line service when needed and coordinate with Manager to response to clients.
- Filing & documentation.
- Handle other customer service/sales administration tasks as assigned.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree or above in any field.
- Proficiency in Microsoft Office (Especially in Excel).
- English communication skills.
- Hard working, careful & be an active learner.
- High pressure & time management skills.
Quyền lợi
- Learning about insurance broking business & working skills relating to client management.
- Working in the professional & dynamic environment.
- Working time: 40 hours per week, 08:30 to 17:30, Monday to Friday.
- Salary, Bonus: as negotiation.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, Phòng 810&818 Sunwah Tower, 115 Nguyễn Huệ, phường Bến Nghé, Quận 1
Chia sẻ