Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Training Specialist Call Center (Hsk4 For Chinese)
Thông tin chung
Ngày đăng
14/01/2025
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
1 năm
Mô tả công việc
- Design, develop, and deliver training programs for new hires and existing agents, focusing on product knowledge, customer service skills in e-commerce
- Create and maintain training materials, including manuals, guides, and presentation materials
- Evaluate the effectiveness of training programs and make recommendations for improvement
- Stay up-to-date with SOP of project, best practices when collaborate with operation management team
- Prepare and present the training report according to client or internal project request
- Agent skill and knowledge – oriented
- Review the performance appraisal and organize the discussion of Individual Development Plan
Yêu cầu công việc
- Associate's degree in Education, Communications, or a related field
- Fluent in English both written and spoken (TOEIC 650 for English or HSK4 for Chinese) or the same level
- At least 1 years in the same position. (specialized in BPO industry)
- Excellent training, facilitation, and presentation skills
- Experience with learning management systems (LMS) and other training technology platforms is plus
- Excellent computer skills with MS Office
- Willing to work overtime if needed
Quyền lợi
- Salary: Negotiate.
- 13th-month salary.
- Insurance followed Vietnamese Labor Law.
- Promotion opportunities, salary increase once/year.
- Periodical bonus: twice/year.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Town Hall, Employee engagement activities.
- Meal allowance, transport allowance & parking fee.
Địa điểm làm việc
TP.HCM, 19A Cộng Hòa, phường 12, quận Tân Bình, TP.HCM, Tân Bình
Công Ty TNHH Transcosmos Việt Nam
Địa chỉ:19A Cộng Hòa, phường 12, quận Tân Bình, TP.HCM
Quy mô:Trên 300 người
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và các nước trên thế giới cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân viên làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi hiểu rằng "Nhân viên phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.