insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
logo

Tập Đoàn Saint-Gobain (Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Vĩnh Tường)

Administration Cum Receptionist

Mức lương :

12 - 17 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

14/05/2024

Khu vực tuyển :

Hà Nội

Ngày cập nhật:10/04/2024 07:57
Lượt xem:359
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

10/04/2024

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Độ tuổi

26 - 34 tuổi

Yêu cầu bằng cấp

Cao đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

5 năm

Mô tả công việc

JOB PURPOSES: The Receptionist & Admin position is responsible for supporting HRBP Manager in running daily administration and office management tasks to deliver excellent office services.

1. Receptionist

  • Greet & welcome guests as soon as they arrive at the office, and direct them to the appropriate person and office.
  • Answer, screen and forward incoming phone calls.
  • Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures)..

2. Admin

  • Work with several suppliers to deliver great services to employee relates to hotel, flight ticket and accommodation. Follow up and accomplish payment process with the suppliers.
  • Manage office stationery, which includes: receiving purchase requests, creating a checklist to follow up on imports and exports, deliver and clear out stationery on monthly basis.
  • Receive, categorize, and deliver posts, documents, ETC. to related department/staff. Record & check up on sent-out posts as well as post-fee

3. Organize Internal Events:

  • Understand employee needs & company culture to propose suitable event concepts and choose suitable vendors.

4. Others

  • Willing to do other job assignments as requested by HRBP Manager and the Company;
  • Positively contribute to build up the Department and Company’s teamwork;

Yêu cầu công việc

  1. Education: University degree.
  2. Work Experience: at least 3 years of experience in the same position or similar job with successful proven records.
  3. Other qualifications:
  • Know well purchasing & finance process: Create PR/PO, and prepare payment documents.
  • Negotiation, Influencing skills and communication skills.
  • Think out of the box & creative is preferable.
  • Well-organized & self-disciplined.
  • Caring & service mindset
  • Can-do attitude - “making impossible possible”.
  • High sense of responsibility and teamwork.
  • Able to lead mini-projects in staff activities.
  • Able to work with less supervisory and deliver expected outcome results.
  • Professional grooming and appearance.
  • Good at Vietnamese & English communication (speaking & writing).
  • Presentation skills.
  • A candidate with experience in Hospitality is preferable.


Quyền lợi

  • 100% Social Insurance Contribution
  • Extra Insurance 24/7 (Bao Viet)
  • Annual Salary Review
  • 13th salary
  • Gifts for holiday

Kỹ năng cần thiết

Customer ServicesCan-do attitudeCaringWell OrganizedCreative Skill

Địa điểm làm việc

Hà Nội, Capital Place 29 Liễu Giai, Ba Đình

Chia sẻ

Tập Đoàn Saint-Gobain (Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Vĩnh Tường)

Địa chỉ:
17F, Capital Place 29 Lieu Giai, Ba Dinh District, Ha Noi

Quy mô:
10 - 150 người

Tự hào là thành viên của tập đoàn Saint-Gobain – 1 trong 100 tập đoàn Công nghiệp hàng đầu thế giới với 350 năm lịch sử hình thành, Vĩnh Tường giữ vững vị thế nhiều năm liền là nhà tiên phong trong việc cung cấp các giải pháp toàn diện về trần và vách ngăn tại Việt Nam, với các thương hiệu chính bao gồm: Vĩnh Tường, Gyproc, DURAflex.

Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img