insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
logo

Công Ty TNHH Avik Aviation Consulting

Office Administrator

Mức lương :

7 - 50 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

Đã hết hạn

Khu vực tuyển :

TP.HCM

Việc làm này đã hết hạn nộp hồ sơ.
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

03/04/2024

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Yêu cầu giới tính

Nữ

Số lượng tuyển

1

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu bằng cấp

Đại học

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

Working in Cambodia & priority is given to applicants who speak Vietnamese and Cambodian

FEMALE HR & Admin Office Hiring, Priority: Cambodian/Vietnamese

Job Description:

- To issued announcement, contract, regulation and policy of company

- To keep documents of profile of employee –staff at the market

- To control staffs uniform, material of company

- Do the monthly attendance of Staffs office and Market

- To control the staffs in and staffs out

- Updating staff profile, application & record staff history

( CV, cover letter and keep their history in file)

- Preparing staff ID card: (Make staff cards for new employees)

- Calling candidates for interviews: (Call shortlist and make appointments for interviews)

- Making employment letter for open bank account for new staff (Issue letter for creating bank account for the new staff)

- Prepare staff monthly OT list

- Check their activity on market

- Follow up company's information to Supervisor all provinces

- Prepare The Master list of all staffs market

- Other task assign by manager

Yêu cầu công việc

Requirements:

- CV (English Language)

- Overseas business trips are possible according to the company's arrangements.

- There's a personal laptop.

- Proficient in English.

- Graduated from college, university majoring in archival literature, office administration, English language, ETC.

- Proficiency in using computer applications such as word processing, spreadsheets, email, and calendar management software.

- Profile management skills, data, planning skills, and dynamic skills.

- Good organizational skills to manage multiple tasks, prioritize work, and meet deadlines.

- Proficiency in time management to handle various responsibilities efficiently.

- Good problem-solving skills to handle unexpected situations and resolve issues efficiently.

- Flexibility and adaptability to changing priorities and work demands.

- Has 1 year or more experience as a HR/Administration

- Professional manner, confidence.

Quyền lợi

Working conditions: working in Cambodia

- Working Days: Monday-Friday, and Saturday (half day)

- Working Hours: 8:30AM – 6:00 PM (Lunch break: 1 Hour)


What we offer:

- Salary Range: A competitive salary ranging from $300 to $1,000 based on experience.

- A dynamic work environment with opportunities for personal and professional growth.

Kỹ năng cần thiết

TOEICMS Word MS Excel MS Power Point MS Outlook

Địa điểm làm việc

TP.HCM, 1b - 3a tản viên, phường 2, Tân Bình

Chia sẻ

Công Ty TNHH Avik Aviation Consulting

Địa chỉ:
1B-3A Tản Viên, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp. HCM

Quy mô:
Dưới 10 người

Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img