insurance.svg
Công ty Cổ phần Việc làm 24h chỉ cung cấp cơ hội việc làm DUY NHẤT trên website vieclam24h.vn, hãy cẩn trọng với các hình thức cung cấp việc làm khác bạn nhé!Xem thêm
Người tìm việc
Đăng ký/Đăng nhập
  • Dành cho
    Nhà Tuyển Dụng
logo

Công Ty TNHH Pyramid Logistics Việt Nam

Nhân Viên Kế Toán - Accountant

Mức lương :

8 - 12 triệu

Hạn nộp hồ sơ :

09/06/2024

Khu vực tuyển :

TP.HCM

Ngày cập nhật:01/06/2024 03:32
Lượt xem:1118
Chi tiết tuyển dụng
Công ty

Thông tin chung

Ngày đăng

13/05/2024

Thời gian thử việc

2 tháng

Cấp bậc

Chuyên viên- nhân viên

Số lượng tuyển

2

Hình thức làm việc

Toàn thời gian cố định

Yêu cầu kinh nghiệm

1 năm

Mô tả công việc

- Follow email, send Debit Note (DN)/Statement of Account (SOA) correctly and completely all shipments occur in period, request customer to confirm DN in the time according to policy;

- Follow email, request provider to send Debit Note (DN) correctly and completely all shipments occur in periods;

- Align with Cust to check and revise DN for incorrect items (if any);

- Issue invoice timely and suitable with credit term period;

- Request provider to issue invoice timely and suitable with credit term period;

- Check revenue & cost on Sale’s system which was input by Cust;

- Check invoice, input to accounting system, storage as regulations;

- Monitor customer debts, push and try hard via email/message/phone to collect debts on time, cordinate with Saleman to push customer pay;

- Monitor and storage Contracts as regulations;

- Other accounting tasks related to customer

- Other tasks requested by Managers.

Yêu cầu công việc

- Prefer ages from 22 – 30 yeas old

- Bachelor's degree in accounting, auditting, or others related field

- Good at using Ms Office software

- Good command of English

- Good knowledge about Accounting Priciple, Accounting Standard

- Good at communication, conflict resolution, problem solving & time management skills

- Agile, honest, eager to learn

Quyền lợi

- Competitive salary;

- Social insurance; Additional health insurance, periodical health check;

- 12 days annual leave;

- Company actitivities: Teambuilding + Annual travel

- 13th month salary bonus, productivity bonus

- Annual salary increase review;

- Professional and active working environment


Working time & place:

Working time: from Mon to Fri (8:00 am – 17:00 pm), Sat (8:00 am – 12:00 pm) can work from home.

Working place: Sky Center, 5B Pho Quang St., Ward 2, Tan Binh Dist., HCMC, Vietnam

Địa điểm làm việc

TP.HCM, DH5 Sky Center, số 5B Phổ Quang, Phường 2, Tân Bình

Chia sẻ

Công Ty TNHH Pyramid Logistics Việt Nam

Địa chỉ:
DH5 Sky Center, số 5B Phổ Quang, Phường 2, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh

Quy mô:
10 - 150 người

Hotline cho Người tìm việc

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7109 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7309 2424
Hotline cho Nhà tuyển dụng

Hotline hỗ trợ miền Nam

HCM: (028) 7108 2424

Hotline hỗ trợ miền Bắc

HN: (024) 7308 2424
Về chúng tôi
© 2024 - Bản quyền thuộc về SieuViet Group
img