Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam
Nhân Viên Telesale - Văn Phòng Full-Time Hoặc Part-Time [Đi Làm Ngay Tại Ba Đình]
Mức lương :
7 - 15 triệu
Hạn nộp hồ sơ :
Đã hết hạn
Khu vực tuyển :
Thông tin chung
Ngày đăng
13/09/2024
Thời gian thử việc
2 tháng
Cấp bậc
Chuyên viên- nhân viên
Số lượng tuyển
5
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Yêu cầu kinh nghiệm
Chưa có kinh nghiệm
Mô tả công việc
Gọi điện và tư vấn khách hàng sử dụng thẻ hội viên khách sạn 5 sao tại Hà Nội.
Hỗ trợ và chăm sóc khách hàng trong quá trình sử dụng dịch vụ.
Thực hiện các yêu cầu của quản lý trực tiếp về đánh giá khách hàng tiềm năng
Yêu cầu công việc
Kỹ năng giao tiếp tốt, có kinh nghiệm telesale là 1 lợi thế.
Vui vẻ và tích cực
Hòa đồng và biết lắng nghe
Quyền lợi
Lương cơ bản + thưởng nóng cạnh tranh. Thu nhập không giới hạn ( > 12tr )
Môi trường làm việc thoải mái, tiện nghi.
Làm việc với các khách hàng VIP của khách sạn 5 sao tại Hà Nội.
Cơ hội để phát triển bản thân không giới hạn.
Thực hiện đầy đủ các chế độ dành cho người lao động theo như quy định của pháp luật ( BHXH, BHYT, BHTN…)
Lương tháng 13. 12 ngày phép/ năm.
Giờ làm việc: Từ 8h30 – 17h30 ( Nghỉ trưa 1 tiếng – Thứ 7 làm nửa ngày)
Làm việc tại: DMC Tower, 535 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội.
Kỹ năng cần thiết
Địa điểm làm việc
Hà Nội, DMC Tower, 535 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội., Ba Đình
Công Ty TNHH Hospitality Marketing Concepts Việt Nam
Địa chỉ:DMC Tower, 535 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội.
Quy mô:Trên 300 người
https://www.hmcloyalty.com/
Hospitality Marketing Concepts ( HMC ) - Headquartered in Newport Beach, Southern California, HMC is the world’s leading full service loyalty solution provider for more than 1,250 four- and five-star hotels and luxury brands. The company’s offerings include paid membership loyalty programs, white-labeled points-based loyalty programs, booker’s programs, meetings platforms and corporate incentive programs. HMC leads the industry in new proprietary operational technologies, state-of-the-art Customer Relationship Management (CRM) systems, and highly detail-oriented personalized service.
The Company’s hotel membership programs are sold for an annual fee and provide customers with an array of complementary and discounted hotel services. In return for offering these benefits to program members, participating hotels receive incremental business from members in addition to a share of the membership fees generated by the program.
HMC provides a turnkey solution to hotel clients, from the initial concept and design, to IT and mobile app deployment, management and ongoing marketing and customer service. HMC also operates two proprietary global hotel loyalty networks: CLUBHOTEL and VOILÀ Hotel Rewards, further improving our client’s business opportunities through the world.
CLUBHOTEL boasts the largest variety of brands and independent properties around the world. The program is currently offered at over 720 luxury hotels in 52 countries and in more than 447 cities.
VOILÀ Hotel Rewards is the world’s number one loyalty program that unites a network of more than 25 select global hotel brands. VOILÀ’s points-based frequency guest program provides recognition benefits and Award Night room redemption opportunities at participating network hotels. VOILÀ provides hotel- or group-branded loyalty solutions for our partner hotels, with VOILÀ acting as the supporting brand. VOILÀ’s global presence also allows members to earn and redeem points across a wide variety of redemption partners – including airlines, retail merchants and charities.
Since its founding in 1988, HMC has consistently demonstrated its ability to both add hotel clients and sell memberships. This growth has primarily been accomplished through targeted geographic growth initiatives and the establishment of the industry’s largest and most expansive infrastructure of approximately 150 call centers. Headquartered in Newport Beach, California, HMC employs worldwide approximately 2,000 full- and part-time employees.
HMC at a Glance:
Founded in 1988 – Headquarters in Newport Beach, California
- Nearly 30 years of experience and expertise
- 500 HMC corporate staff worldwide
- 1,500 HMC total sales staff worldwide
- HMC programs are found in 50 Countries, 450 cities
- 65 HMC owned Sales & Support Offices
- Approximately 1,000 hotel partners
- Advanced usage tracking and Customer Relationship Management (CRM) applications
- Custom e-commerce solutions
- Industry leading loyalty program Mobile Apps
Regional Corporate offices in:
- Dubai
- London
- Kuala Lumpur
- Newport Beach